Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظرف دو ماه آینده اجرای طرح آب رسانی به ایذه و باغملک اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، پس از سال ها و چشم انتظاری سرانجام با رایزنی‌ها و پیگیری‌ های مستمر هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک انتقال آب به این شهر قطعی شد.

خادمی در این خصوص گفت: بعد از پیگیری هایی که در خصوص انتقال آب به ایذه و باغملک داشتیم، خوشبختانه شورای اقتصاد طرح آبرسانی به این منطقه را تصویب کرد و با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم یک عیدی خوب برای جوانان غیور این دیار می تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم، انتقال آب به ایذه و باغملک را قطعی بدانند، چرا که مناقصه برگزار شد و حق آب اخذ گردید.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه برنده مشخص شده و مجوز شورای اقتصاد نیز اخذ گردیده، حداکثر ظرف ۲ ماه آینده اجرای این طرح عظیم و بی نظیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: طرح های توسعه محور این شرکت در روستاها در قالب طرح بهارستان و با اجرای کارهایی همچون جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و تقویت ترانسفورماتورها و نصب پست جدید انجام می شود.


دادگر افزود: در همین خصوص و در اجرای طرح بهارستان، سال گذشته، شبکه برق ۱۹۳ روستای خراسان جنوبی در 11 شهرستان استان با هزینه 86 میلیارد تومان بهسازی و نوسازی شد .


وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 درصد شبکه توزیع برق روستایی خراسان جنوبی در قالب طرح بهارستان بهسازی شده است گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع در قالب طرح بهارستان در بخش زیادی از روستاهای استان انجام شده و اجرای آن تا پوشش 100 درصدی تمام روستاهای استان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • ذخایر خونی استان هرمزگان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تعیین شد
  • اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است
  • خریدهایی که قطعی شده: 14 انتقال اروپایی (عکس)
  • ۴۰ درصد شبکه برق رسانی روستا‌های خراسان جنوبی نوسازی شد
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی