Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در راستای برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پر خطر، هفتمین دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان زندان مرکزی همدان برگزار شد.

در این دوره مددجویان در رشته‌های معرق 17 نفر و در رشته (icdl) 35 نفر، سرویس نگهداری خودرو 16نفر، شهروند الکترونیکی 18 نفر، کارآفرینی 15 نفر، سوخت نگاری روی چوب 17، پیرایش 18 نفر، پرورش اسب 20 نفر و پرورش ماهیان آکواریومی 14 نفر شرکت کرده و پس از طی دوره‌های مذکور در آزمون پایان دوره شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پایان دوره با حضور رئیس تیم سیار فنی و حرفه‌ای و مسئولان اشتغال زندان مرکزی همدان و با شرکت170 نفر از مددجویان زندان مرکزی همدان برگزار شد و نتایج آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین در ششمین آزمون فنی و حرفه ای 121نفر از مددجویان زندان همدان موفق به کسب گواهینامه شدند.

انتهای پیام/خ

حضور 170 نفر از مددجویان زندان مرکزی همدان در دوره آموزش فنی‌وحرفه‌ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین

بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم