Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیمای مرکز فارس از پخش برنامه‌های نوروزی این شبکه تلویزیونی در هشت عنوان خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های صبحگاهی، شبانه، خانواده، گلگشت و طنز "شکرخند" روی آنتن می‌رود. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر رئوف عصر امروز در مراسم آغاز ضبط برنامه تلویزیونی "طنز شکرخند" که با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و عوامل این برنامه آغاز شد، اظهار داشت: همچنین در ایام نوروز برترین فیلم‌های سینمایی تولید شده در سال 2017 از شبکه فارس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوف گفت: ویژه برنامه سال تحویل نیز از سیمای فارس با نام باهار  از ساعت 10 صبح تا 23 به مدت 13 ساعت با رویکرد تفریحی، سرگرمی و اطلاع‌رسانی و ارائه برنامه‌های نوروزی با حضور مردم از پنج مکان متنوع ( استودیو با حضور مهمانان بومی و ملی چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حافظیه، گلزار شهدا، تخت‌جمشید) و حضور کارشناسان فرهنگی، ادبی، تاریخی پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز فارس گفت: "شب های شیراز" نیز ویژه برنامه شبانه سیمای فارس است که هرشب به مدت 90 دقیقه با رویکرد نمایش طنز و شاد با بخش‌های گزارش، معرفی مکان‌های دیدنی، تاریخی و صنایع دستی و ترانه‌های شاد همراه است.

وی افزود: ویژه برنامه نوروزی "بهار نارنج"  که هر روز صبح در ایام نوروز با رویکرد اطلاع‌رسانی و حضور مسئولان خدماتی شهر و استان، سرودهای شاد نوروزی، معرفی مکان‌های دیدنی، تاریخی و صنایع دستی استان، گزارش از مهمانان نوروزی در استان در یکی از مکان‌های دیدنی و تاریخی استان خانه قدیمی منطقی‌نژاد از ساعت 8:45 به طور زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

رئوف با اشاره به برنامه تلویزیونی طنز "شکر خند" بیان کرد: این مجموعه در قالب مشاعره و در 15 قسمت 30 تا 35 دقیقه‌ای تولید می‌شود و از شبکه فارس و شبکه‌های دیگر ملی و استانی پخش و در این برنامه 32 نفر کودکان و نوجوانان به مشاعره می‌پردازند که هر قسمت چهار مرحله دارد.

به گزارش تسنیم، تهیه‌کنندگی سری دوم برنامه مشاعره "طنز شکر خند" شبکه استانی فارس را علی رشیدی و کارگردانی آن را فرزاد کشاورز برعهده دارند. همچنین علی محمد حسام‌فر به عنوان مجری، فرید هاشم‌زاده نورپرداز، مسعود پیراحمدی،هادی سبحانیان و فرید هاشم‌زاده تصویربرداری این برنامه را انجام می‌دهند.

صدابرداری این برنامه را شکرالله داموغ بر عهده دارد و نویسندگی آن بر عهده حمیدرضا لطف‌اللهی،  صابری حسینی و میرآبادی، طراح،دکور، تدوین و گرافیک را فرزاد کشاورز برعهده دارد و  مدیر تولید سیما نیز علیرضا باغبان‌منش است.

انتهای پیام/a

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

بر اساس اعلام مسئولان مربوطه، در بازه زمانی بیست‌وپنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، روزانه حدود ۵۳ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند و شمار جانباختگان حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هر سال با توجه به افزایش سفرها در ایام نوروز به منظور افزایش رفاه مسافران و امدادرسانی مؤثر، دستگاه‌های امدادی نسبت به اجرای طرح نوروزی اقدام می‌کنند و پس از طی شدن این ایام شاهد اعلام آمارهای متعدد در خصوص امدادرسانی‌ها و حوادث رخ داده هستیم.

سال جاری نیز طرح نوروزی پلیس از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ادامه داشت و بر اساس گزارش‌های تحلیل شده، در این مدت شاهد جان باختن ۱۰۶۵ نفر در تصادفات رانندگی نوروزی ۱۴۰۳ بودیم که این آمار حکایت از کاهش ۹.۴ درصدی دارد.

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آمار اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی از شمار جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور از بیست‌وپنجم اسفند آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ادامه پیدا کرد و در این مدت ۱۰۶۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین در این ۲۰ روز، روزانه حدود ۵۳ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: این آمار در مقایسه با طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که شمار جانباختگان ۱۱۷۵ نفر بود، ۱۱۰ نفر یا به عبارتی معادل ۹.۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در طول اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۲، ۹۴۲ نفر در حوادث رانندگی رخ داده در معابر برون شهری یا به عبارت بهتر در حوزه استحفاظی پلیس راه‌ها جان خود را از دست دادند که این آمار در ایام نوروز امسال به ۸۰۷ تن رسیده و ۱۳۵ مورد کاهش داشت.

سردار حسینی ادامه داد: شمار جانباختگان حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد و این بیانگر این است که مسافران نوروزی توجه بیشتری به قوانین و مقررات رانندگی داشتند.

وی درباره شمار جانباختگان تصادفات رخ داده در معابر درون شهری در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: در نوروز امسال شمار جانباختگان در معابر درون شهری ۲۵ نفر در مقایسه با نوروز ۱۴۰۲ افزایش داشت و شمار قربانیان با افزایشی ۱۰.۷ درصدی از ۲۳۳ مورد فوتی در نوروز سال ۱۴۰۲ به ۲۵۸ مورد در نوروز امسال رسید.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت که ۲۴.۲ درصد از کل جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز در تصادفات معابر درون شهری و ۷۵.۸ درصد نیز در تصادفات معابر برون شهری یا همان جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

سردار حسینی درباره روزهای دارای بیشترین تصادف مرگبار در نوروز امسال اضافه کرد: آمارهای پزشکی قانونی نشان می‌دهد که بیشترین مرگ‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین ۱۴۰۳ و بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ رخ داده است؛ ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات در ایام نوروز امسال مرد و ۲۴ درصد هم زن بودند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در ایام اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ ،۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر است، گفت: در شمار مصدومان نیز با کاهشی حدود ۴ درصد مواجه بودیم؛ حتی یک مورد فوتی در تصادفات رانندگی هم از نظر پلیس زیاد است و نباید رخ دهد، لازم است تمام دستگاه‌ها به وظایف خود در این حوزه عمل کنند، امیدواریم که این روند کاهشی تا پایان سال و با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند و در همین راستا نیز از تمام دستگاه‌ها و نهادها می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود در این حوزه عمل کنند.

فوت ۱۱۷۵ نفر در تصادفات نوروزی

پیش از این نیز عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747454

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم