Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر حفظ شعائر اسلامی در جامعه، گفت: یادمان هفت تپه میزبان کاروان‌های راهیان نور در نوروز است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی عصر امروز در شورای اداری مازندران اظهار داشت: در کشور امسال تاکنون شش میلیون نفر تحت عنوان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یادمان هفت تپه که محل آموزش لشکر 25کربلا بوده محلی در نظر گرفته شد. 100 نفر دانشجوی جوان برای اردوی جهادی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

سرهنگ جواد بخشی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران نیز در ارتباط با برگزاری کنگره شهدای مازندران، گفت: با توجه به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی موثر برای زنده نگه‌داشتن جانفشانی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اعلام اینکه اردوهای راهیان نور باعث بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین جوانان می‌شود، گفت: تاریخ ذخیره‌ای برای هر قوم و ملتی محسوب می‌شود که آینده را برای همگان روشن می‌کند.

مسئول ستاد کنگره شهدای مازندران اضافه کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان و تهاجم فرهنگی است.

وی  با بیان اینکه ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، افزود: فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می‌شود که آرمان‌های نسل‌های نخست انقلاب به شکلی به نسل‌های حاضر منتقل شود، یکی از این آرمان‌ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در سرزمین‎های نور لمس می‌کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جانفشانی کند.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران نیز از حضور بیش از دو هزار زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان خبر داد و با اشاره به بیست اسفند روز ملی راهیان نور، راهیان نور را امتداد راه سرخ ایثار و شهادت و مسیری برای انتقال آن فرهنگ و مکتب به نسل‌های نو و جدید دانست.

 سرهنگ پاسدار قاسم موقر افزود: تا قبل از امروز، 1424 زائر در قالب 64 کاروان راهیان نور وارد خوزستان شده و امروز بیش از 800 زائر در قالب 32 کاروان زائر سرزمین نور شده و به میهمانی شهدای دفاع مقدس درآمدند.

وی تاکید کرد: اگر چه تاکنون بیش از 95 کاروان در روزهای اخیر از مناطق جنوب بازدید داشتند اما انتظار می‌رود با توجه به ایام مناسب و ویژه راهیان نور در آستانه نوروز و تعطیلات بلند مدت آن این کاروان‌ها از افزایش چشمگیری برخوردار شود.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری