Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@17:27:39 GMT

دیدار اعضای شورای تأمین شاهین دژ با مادران شهداء

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۵۸۰۷

دیدار اعضای شورای تأمین شاهین دژ با مادران شهداء

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار ضمن همراهی پزشک معتمد بنیاد شهید جهت ویزیت و معاینه مادران شهداء از این مادران که هر کدام دو شهید والامقام تقدیم انقلاب کردند تجلیل بعمل آمد.

اولین دیدار با مادر شهیدان رهبر و اکبر اکبری صورت پذیرفت. شهید رهبر اکبری در تاریخ 60/4/14 در روستای حسن اولن به فیض شهادت نائل آمد و شهید اکبر اکبری نیز در تاریخ 60/5/20 در حین انجام ماموریت و اعزام مجروح از منطقه جنگی به بیمارستان شربت شهادت را نوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دیدار اعضای شواری تأمین شهرستان شاهین دژ با مادر شهیدان صیاد و یدالله حنیفی انجام شد. شهید صیاد حنیفی در تاریخ 61/320 بر اثر انفجار مین در جاده فتح آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید یدالله حنیفی در تاریخ 69/4/2 در مناطق عملیاتی سردشت به شهادت رسد.

سومین دیدار این اعضا با مادر شهیدان رسول و خسرو سیدی صورت پذیرفت.شهید رسول سیدی در تاریخ61/2/25 در روستای هولاسو به شهادت رسید و شهید خسرو سیدی در تاریخ    64/7/6 در درگیری با منافقین در روستای قوزلوی افشار به فیض شهادت نائل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی