Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کیار گفت: 7 تیم امدادی به محل سقوط جت شخصی در منطقه دورک اناری استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.قدمعلی مردانی افزود: براساس اعلام برخی منابع هواپیمای ساقط شده 11 سرنشین داشته است.
وی افزود: 5 دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده است.
مرادانی یادآورشد: سه خدمه هواپیما با هشت سرنشین در این حادثه جان خود را از دست داده اند
دقایقی قبل برخی منابع محلی شاهد سقوط یک هواپیما و آتش گرفتن آن در کوه های روبروی روستای دورک در منطقه مشایخ شهرستان کیار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شلمزار مرکز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد واقع است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند