Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمه شهبازی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص اتفاقات داوری بازی های گذشته این تیم گفت: بازی با راه یاب ملل سنندج خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول بازی نمایش خوبی بازیکنان پیاده کردند، متاسفانه نیمه دوم  پاره ای اتفاقاتی افتاد که در شأن داوران ما و فوتبال بانوان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: بخاطر بازی های گذشته داوران اتفاقات زیادی هم داشتند و تاثیر گذار در نتایج تیم ما بود که مجبور شدم در بازی با راه یاب ملل سنندج به نشانه اعتراض تیم را به بیرون منتقل کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اینکه بازی با راه یاب ملل سنندج از داوری ضربه دیده اید یا دیگر بازی ها، بیان کرد: بازی با شهرداری بم این تیم را مغلوب کردیم و صدر جدول را تصاحب کردیم، ظاهرا به مزاقشان خوش نیامده که صدر جدول هستیم، و بعد از بازی با شهرداری بم داوری های بدشان شروع شد، و بازی با پالایش گاز ایلام در دقایق پایانی بازی گلی زدیم که داور به اشتباه محرز آفساید اعلام کرد، که سه امتیاز بازی را از دست دادیم و بازی با سیرجان یک بازی شش امتیازی بود برای هر دوتیم، و هرکس این بازی را با دست پر خارج می شد امیدوار بود برای قهرمانی و حداقل دومی که کلا گل سر سبد اشتباه های داوری بازی باشهرداری سیرجان بود، هر شخصی که در ورزشگاه حضور داشت ،یا هرکارشناسی این بازی را بازبینی کند که مخالف نظر من باشند فوتبال را برای همیشه کنار می گذارم و دیگر به مربیگری ادامه نمی دهم.

سمیه شهبازی این گونه بیان کرد: فیلم بازی با شهرداری سیرجان برای فدراسیون ارسال شده دقیقا پنالتی برای ما گرفته نشد گلی که زدیم آفساید اعلام کردند پنالتی برای ما اعلام شد و با رای کمک داور برگرداندند که کمک داور هیچ نقشی نداشت وطرف دیگر زمین بود، متاسفانه در بازی با سیرجان با قصد وغرض سوت زدند وکم تجربگی این داورها تاکی ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در ادامه به خبرنگار ما گفت: کشور های مطرح در فوتبال بانوان، تیم های حاصر در لیگ کم هست ولی ما کمیت را فدای کیفیت می کنیم و از نظر من کیفیت فوتبال بانوان کاهش پیدا کرده است.

سمیه شهبازی با بیان اینکه فوتبال احتیاج به برنامه ریزی چندساله دارد، خاطر نشان کرد:متاسفانه این برنامه ریزی وجود ندارد و دید فدراسیون انقدر حرفه ایی نشده و همه اش بخاطر حرفه ایی نبودن خود ما است.

وی،در خصوص اینکه جایگاه تیم فوتبال بانوان سپاهان چهارم جدول است، اظهار داشت: بخاطر اینکه بازی هفته گذشته بازی با راه یاب ملل سنندج نیمه تمام شد رده چهارم هستیم و تنها شانس ما این هست شهرداری سنندج مقابل همیاری آذربایجان غربی بازی را واگذار کند و ما می توانیم جایگاهی سوم را تصاحب کنیم.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان با توجه به تاکید وزیر محترم ورزش در خصوص حفظ حرمت بانوان، نکاتی را به استحضار جامعه فوتبال می‌رساند.

با عنایت به تاکید وزیر محترم ورزش مبنی بر برخورد با حرمت‌شکنی رخ داده در ورزشگاه آزادی، و عزم کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که در رسیدگی به پرونده هوادار خاطی سپاهان آن‌هم با سرعتی مثال‌زدنی و بدون احضار فرد خاطی تجلی پیدا کرد، انتظار می‌رود کمیته محترم انضباطی برخلاف روال گذشته و با همین جدیت و سرعت اخیر، نسبت به موارد ذیل نیز عمل کرده و دستورات قضائی لازم را صادر نماید تا علاوه بر بازنمایی جایگاه خود به عنوان رکن عدالت قضائی و دوری از اتهام یکسونگری و جانبداری، حضور ایمن و سالم بانوان در ورزشگاه‌ها را تداوم ببخشد:

برخورد با فحاشی منظم و هماهنگ ۳۰ هزارنفره هواداران پرسپولیس علیه باشگاه و بازیکنان سپاهان آن هم در حضور بانوان و کودکان که از دو ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی به صورت علی‌الدوام انجام شده است. همچنین لازم است فارغ از هر رنگی با لیدر یا لیدرهایی که مطالب تحریک کننده و تهدید آمیزی بر علیه هواداران سایر تیم‌ها منتشر کرده و می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد چرا که قطعاً آسیب رفتار این افراد کمتر از آن هوادار منتسب به سپاهان نیست؛ که برخورد پند آموزد با آنها مصداق حی علی خیرالعمل برای رکن قضائی فدراسیون است.

شناسایی و برخورد با لیدرها و سر لیدرهای باشگاه پرسپولیس خصوصاً در قسمت بانوان، که فحاشی جمعی بی‌سابقه‌ای را همراه با رکیک‌ترین الفاظ از جایگاه هواداران بانوی تیم پرسپولیس بر علیه هواداران و بازیکنان تیم سپاهان رقم زدند. هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص منجر به تسری این حرکات و رفتار شنیع در دیگر استادیوم‌ها خواهد شد که مسئولیت اولیه آن بر عهده رکن قضائی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رسیدگی به کوتاهی مسئولان برگزاری مسابقه در خصوص مکان‌یابی جایگاه هواداران میزبان در طبقه فوقانی که زمینه‌ساز برخی از اتفاقات ناگوار این بازی شد.

یادآور می‌شود همین موضوع دلیل اصلی حادثه جراحت و آسیب سرباز احمدی و حوادثی از این دست در اصفهان، تهران و سایر شهرها بوده که متأسفانه همیشه در هیاهوی رسانه‌ای و عدم ریشه‌یابی دقیق رکن قضائی فدراسیون، از آن غفلت شده است.

برخورد مناسب با خبرنگار و رسانه منتشر کننده سخنان فرد خاطی منتسب به هواداران سپاهان که با اقدام شنیع و فرصت‌طلبانه خود، موجب خدشه‌دار شدن احساسات عمومی گردید؛ حرکت این خبرنگار و رسانه کمتر از تخلف هوادار متخلف سپاهان نبوده است. قابل توجه اینکه متأسفانه علی‌رغم هشدارهای متعدد قبلی در حال حاضر هیچ قانون و مقرره ای در خصوص فعالیت رسانه‌ها در حوزه ورزش و خصوصاً فوتبال ما وجود ندارد.

حال آنکه به عنوان مثال در مسابقات آسیایی، مقررات کاملاً روشنی حتی در خصوص استقرار عکاسان و خبرنگاران در زمین مسابقه موجود است.

بدیهی‌است هر رسانه‌ای می‌تواند با تک تک هواداران منتسب به باشگاه‌های مختلف مصاحبه کند و احتمالاً محتوایی نامناسب را در خلال چنین مصاحبه‌هایی تولید و بازنشر کند. آیا چنین رفتاری و تولید چنین محتواهایی امنیت روانی جامعه را به خطر نخواهد انداخت!؟

اگر با رفتار این رسانه برخورد نشود به‌زودی شاهد چنین رفتاری در سایر ورزشگاه‌ها هم خواهیم بود.

در این میان نقش کمیته انضباطی فدراسیون و سایر ارکان قضائی فدراسیون نقشی خطیر و قابل توجه است و امید است عزیزان بتوانند همین سرعت عمل را در سایر موارد نیز داشته باشند.

کد خبر 6096697

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان