Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر، سردار کارگر،رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ویژه برنامه روز ملی راهیان نور که به مناسبت فرارسیدن 20 اسفند در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد،گفت: توفیق پیدا کردیم که امروز به مناسبت روز ملی راهیان نور در این مراسم حضور پیدا کنیم و چقدر زیباست که چنین مراسمی در سرزمین ایثار و شهادت یعنی خرمشهر در حال برگزاری است چرا که خرمشهر یادآور سالهای مقاومت و ایستادگی مردم عزیز کشورمان در مقابل رژیم بعث عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 16 اسفند سال گذشته، مسئولان و دست اندرکاران راهیان نور توفیق دیدار با رهبرانقلاب را داشتند و امسال مفتخر بودیم که بار دیگر در 19 اسفند،با امام خامنه ای دیدار داشته باشیم و نکته قابل توجه این است که در این دیدار، اکثر نوجوانان و جوانان حضور داشتند و این موضوع، یکی از تاکیدات امام خامنه ای بوده است.


سردار کارگر تصریح کرد: رهبرانقلاب در دیدار جوانان و دانشجویان کاروان های راهیان نور امسال، فرمودند که جوانان و نوجوانان امروزی بهتر از جوانان دیروز می توانند در مقابل استکبار جهانی بایستند.


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دیدار جوانان با رهبرانقلاب، ایشان زاویه جدیدی از دفاع مقدس را تحلیل نمودند، گفت:امام خامنه ای در این دیدار معنوی، تاکید داشتند که نباید در خصوص رژیم بعث عراق به ایران گرفته شود که این کار به خاطر اشغال آب و خاک و جهت اجرای قراردارد الجزایر صورت گرفته است، بلکه استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دنبال این موضوع بود که در مقابل عظمت انقلاب اسلامی بایستد تا مانع از رشد انقلاب شوند، چرا که انقلاب اسلامی را مانع منافع خود می دیدند.


وی ادامه داد: رهبرانقلاب به مسئله ابتکار و معنویت در دفاع مقدس اشاره کردند و فرمودند که دفاع مقدس، انسان ساز بود و در این زمینه، مثال هایی را هم زدند.


سردار کارگر افزود: امام خامنه ای، دفاع مقدس را یکی از جلوه های بزرگ و حماسه ساز عنوان کردند و تاکید داشتند که نباید در زمینه روایت گری دفاع مقدس، اغراق گویی و تحریف صورت بگیرد، چرا که عمق حماسه دفاع مقدس آنقدر بزرگ است که نیازی به این کار نیست.


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه رهبرانقلاب، رزمندگان را از معراج برگشتگان معرفی نمودند، گفت: ان شالله شاهد حضور پررنگ تر جوانان و نوجودان در این سفرهای راهیا نور باشیم که چرا این حضور باعث پیشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.


وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان امروز از نوجوانان و جوانان زمان انقلاب و دفاع مقدس بهتر هستند نباید در این موضوع شک کنیم، چرا که در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارهای خود،تهاجم فرهنگی گسترده ای را برای ترویج فرهنگ غرب دنبال می کند اما مدافعان حرم نشان دادند که نسل امروز هم توفیقاتی جهت مقابله با استکبار جهانی دارند.


سردار کارگر در پایان تصریح کرد: یک روزی در دوران دفاع مقدس، سیم خاردار را هم وارد می کردیم و امروز ما نیازمند هیچ کشوری نیستم و حتی الگویی برای کشورهای دیگر هستیم ویکی از دلایلی که شعار سال راهیان نور را "ما توانستیم"نامگذاری ک ردیم، به این دلیل است که رهبرانقلاب فرمودند که امریکا خواست که بر علیه انقلاب اسلامی پیروزی شود اما نتواست اما ما خواستیم و توانستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما ۱۸۸ هزار شهید را تقدیم اسلام کردیم تا اجازه ندهیم دست بیگانه به سرزمین و دامان پاک ناموس ایرانی برسد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره شهدای روستای عیش‌آباد رفسنجان از توابع استان کرمان که در مسجد شهید سلیمانی این روستا با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام برگزار شد؛ گفت: یادواره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا مراسم ختم نیست این برنامه‌ها فتوحات نظام اسلامی است.
وی افزود: شهیدان با تقدیم جانشان به حقیقت دین خدا و اسلام اهل بیت (ع) حقیقت بخشیدند، شهدا متعلق به یک خانواده نیستند متعلق به همه ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند.
او بیان کرد: شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند هر کس بخواهد ملت بزرگ ایران را بشناسد بایستی به ۱۸۰ هزار قهرمانی که در کوره آتش هشت سال از حقیقت دین از انقلاب و ناموس دفاع کردند رجوع کند و این عقبه بزرگ را ملاحظه کند و تاریخ بزرگ ایران را ورق بزند.
فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه شهیدان تربیت شده مکتب عاشورا هستند، یادآور شد: حقیقت شهدا هستند نه آن چیزی که دشمن در فضای مجازی به جوانان القا می‌کند؛ شهیدان به هیچکس بدهکار نیستند ما‌هایی که ماندیم بدهکار هستیم و نمی‌دانیم عاقبت بخیر می‌شویم یا نه.
وی خاطرنشان کرد: یادوراه شهدا باید در وجود ما نهادینه شود و از این شهیدان الگو بگیریم؛ چیزی که در جبهه شهیدان را پیروز کرد استحکام درونی جبهه اسلام بود.
سردار معروفی عنوان کرد: اولین مولفه‌ای که باعث پیروزی نبرد دفاع مقدس شد ایمان واقعی و توکل حقیقی بود؛ شهیدان وعده الهی را باور داشتند و این مهم در جبهه ملموس و نهادینه بود.
وی گفت: بصیرت دومین مولفه در دوران دفاع مقدس بود هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود، بصیرت از ایمان واقعی است. صبر و بردباری رزمندگان سومین مولفه بود که در جبهه موج می‌زد.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین ولایت باوری و ولایت پذیری سومین مولفه دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ولایت باوری رمز پیروزی دوران دفاع مقدس بود رزمندگان با میل واقعی، حجت و منظومه فکری امام راحل کار انجام می‌دادند.
وی صداقت در جبهه را از دیگر مولفه‌های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اخلاص در عمل در دوران دفاع مقدس موج می‌زد و این را می‌شود از دیگر مولفه‌های مهم جنگ دفاع مقدس عنوان کرد.
سردار معروفی با تاکید براینکه فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس فرهنگ عاشورا بود، گفت: مکتب شهید حاج قاسم در حقیقت بیانگر این است که ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و تفکر امام حسینی داریم و زیر بار ظلم نخواهیم رفت و با تحریم زمین گیر نخواهیم شد.
وی بیان کرد: در دفاع مقدس خروجی بسیاری داریم، هزاران مولفه‌های بزرگ و شرف به خاطر شجاعت در دفاع مقدس برای ما به ارمغان آمده است ناموس پرستی یکی از این مولفه هاست.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما شهیدان زیادی تقدیم اسلام کردیم تا اجازه ندهیم دست بیگانه به سرزمین و دامان پاک ناموس ایرانی برسد.
او ادامه داد: ناموس پرستی را از گودال پر افتخار عاشورا یاد گرفتیم، همین برایمان کافی است که غیرت ما غیرت عاشوراست.
سردار معروفی با اشاره به موضوع وعده صادق و مسائل غزه و اسرائیل گفت: امروز به واسطه طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل کودک کش درهم شکسته شده و وجدان‌های ملل دنیا بیدار شده است دنیا حرکت کرد ه و وجدان‌های بیدار زنده شده است.
وی تاکی کرد: به واسطه مظلومیت مقتدر مردم غزه جنبش‌هایی در دنیا به راه افتاده است و وعده‌های الهی را مشاهده می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی