Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:09:07 GMT

اردبیل| شهدای جنگ تحمیلی غرور ملت ایران را حفظ کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۶۵۴۵

اردبیل| شهدای جنگ تحمیلی غرور ملت ایران را حفظ کردند

امام جمعه اردبیل گفت: شهدا و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس توانستند با حفاظت از تمامیت ارضی غرور ملت ایران را حفظ کنند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: اصلی‌ترین و مهمترین نهاد خدمتگزار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بنیاد شهید بوده که تلاش‌های این نهاد قابل تحسین و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عظمت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف افزود: ما برای رسیدن به این اقتدار و استقلال کشور و آرمان‌های انقلاب هزینه‌های آرمانی همچون شهدا و ایثارگران را پرداخت کرده و تقدیم انقلاب و نظام کرده‌ایم و باید قدردان آن بوده و با تمام وجود از آن حفاظت و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار و هویت ملت ایران دانست و بیان کرد:‌ ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی، ولایتمداری، اطاعت‌پذیری و شهادت‌طلبی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی معرف هویت ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در 200 سال گذشته شاهد عقب‌ماندگی علمی گسترده در کشور و نیز جدا شدن بخش‌هایی از ایران به دلیل ضعف حاکمیتی بودیم که این امر عزت و غرور ملی را خدشه‌دار کرده بود اما رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس توانستند با حراست از خاک کشورمان و تمامیت ارضی، غرور ملی ما را باز گردانند.

امام جمعه اردبیل گفت: به برکت ایثار و حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس در حال حاضر شاهد توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف در کشور هستیم که باید این ایثار و از جان گذشتگی شهدا را در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام ارج نهاده و تلاش کنیم تا آرمان‌های آنها را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان گفت: کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است و ۴ شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار و محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در محل سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد با بیان اینکه مجموعه خاطرات عزیز در حوزه دفاع مقدس تولید شده است، اظهار داشت: از سه آزاده کرمانی خاطراتی ضبط شده که به صورت قطعات کوتاه تهیه و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان منزل پدری شهید سلیمانی به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده است، گفت: آثار زیادی در استان کرمان در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که ارزش ثبت ملی دارد و باید پیگیری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر در پیش است، افزود: امسال بزرگداشت فتح خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ای" برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فرماندهی انتظامی استان کرمان میزبان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه دیده شده که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه 322 پیکر شهید گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد و میزبان پیکر مطهر این شهدا هستیم، گفت: 231 درخواست از مجموعه‌های مختلف از جمله روستاها برای تدفین شهدای گمنام در استان کرمان داریم.

وی با اشاره به اینکه 145 حرم و یادمان شهدای گمنام در سطح استان کرمان داریم که 23 یادمان در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: 94 یادمان در مجموعه شهری داریم که 241 شهید گمنام در آنها قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 14 شهید گمنام نیز در مجموعه‌های نظامی قرار دارند که یادمان آنها تکمیل شده است، ادامه داد: از مجموعه درخواست‌ها 43 مکان که در سال جاری به تهران ارسال شده است 23 مورد در اولویت اول و 20 مورد در اولویت دوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) کرمان میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: با سه مکان موافقت نهایی شده است و در این ایام سه شهید گمنام در سطح استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که کرمان روستای کوهپایه، رفسنجان و سیرجان میزبان پیکر مطهر شهدا هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران