Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري گفت: به دليل سنگلاخي و صعب العبور بودن منطقه سقوط هواپيما در کوه هاي دورک اناري شهرستان کيار چهار تا پنج ساعت پياده روي نياز است.

رضا ظاهري شامگاه يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بارندگي و نامساعد بودن شرايط جوي مانع از سرعت عمل نيروهاي امدادي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از اعزام 8 تيم امداد و نجات با 8 دستگاه ماشين کمک دار آمبولانس به محل سقوط جت شخصي ترکيه در کوه هاي دورک اناري اين استان خبر داد.
ظاهري، تعداد سرنشينان اين جت شخصي را 11 نفر برآورد کرد و افزود: هم اکنون تيم هاي امدادي براي کمک به سرنشينان در مسير قرار دارند.
وي ادامه داد: لاشه هوايپما در حال سوختن مشهود است.
يک مقام مسئول همچنين اعلام کرد: فرودگاه شهرکرد تحت پوشش رادار قرار دارد و اين هواپيما پيش از سقوط درخواست فرود اضطراري نداشته است.
به گزارش ايرنا، يک فروند هواپيماي شخصي ترکيه اي هنگام عبور از فضاي کشور حدود ساعت 18 و 35 دقيقه شامگاه امروز(يکشنبه) در ارتفاعات منطقه حفاظت شده هلن در منطقه دورک اناري شهرستان کيار استان چهارمحال و بختياري سقوط کرد.
اين جت شخصي از نوع بمبارديه سري سي ساخت کانادا بود که رجيستر آن در ترکيه صورت گرفته است.
هواپيماي سانحه ديده ترکيه‌اي از شارجه امارات عازم استانبول ترکيه بود.
7363/1772
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم