Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:50:20 GMT

امدادگران هنوز به محل سقوط نرسیده اند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۷۱۵۵

امدادگران هنوز به محل سقوط نرسیده اند

شهرکرد - فرماندار شهرستان کیار از فعالیت ۳۲ نیروی امداد رسانی در محل سقوط هواپیمای ترک خبر داد و گفت: هنوز امدادگران به محل حادثه نرسیده اند.

قدمعلی مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار شش آمبولانس در دامنه کوه هلن، اظهار داشت: نیروی های امدادی هلال احمر و اورژانس به ارتفاعات محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۲ نیروی امداد رسانی در محل سقوط هواپیمای ترک فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: بارش شدید باران روند امداد رسانی به هواپیما را مختل کرده است.

فرماندار شهرستان کیار بیان کرد: مسیر حرکت نیروهای امدادی برای امداد رسانی به هواپیمای ترکی صعب العبور و سنگلاخی است.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۵ نیروی عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و تکنسین فوریت های پزشکی به محل سقوط اعزام و شش دستگاه آمبولانس در دامنه کوه مستقر شده است.

وی ادامه داد: نیرو های آتش نشانی شهر اردل با خودرو های اطفا حریق نیز در منطقه حضور دارند.

فرماندار شهرستان کیار ادامه داد: به محض حضور نیروها در محل جزئیات بیشتر از وضعیت سرنشینان هواپیمای حادثه دیده اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا