Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@22:08:20 GMT

روبات آشپز یک روزه برکنار شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۷۴۲۳

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ این روبات جایگزین آشپزهای رستوران کالی برگر در شهر پاسادنا کالیفرنیا شده بود اما بعد از یک روز کار کنار گذاشته شده تا تعمیر شود و بتواند سریع‌تر کار کند.

انسان‌های همکار این روبات هم دوره ویژه آموزشی می‌گذرانند تا کمک کنند که روبات بتواند با سرعت مورد نظر و بر اساس میزان تقاضا کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه 'یواس‌ای‌تودی ' گزارش داده که این روبات هنوز سرجایش در کنار اجاق باقی مانده، اما خاموش شده است. یک تابلو در کنار روبات توضیح می‌دهد که به زودی آشپزی را شروع خواهد کرد اما تاریخی اعلام نشده است.

احتمالا این روبات را به این دلیل خاموش کردند که بعد از انتشار خبر آغاز کار او، رستوران پر از مشتری شد و سفارش‌ها بیشتر از حد معمول بود.

شرکت "میزو روبوتیک"، سازنده این روبات می‌گوید که کدهای کنترل روبات را آزمایش کرده بوده تا مطمئن باشد که این روبات می‌تواند در ساعت اوج تقاضا با سرعت مناسب برگرها را آماده کند.

قبل از شروع کار این روبات اعلام شده بود که او می‌تواند روزانه تا دو هزار برگر را آماده کند.

صاحب رستوران کالی می‌گوید که به دلیل مشکلات استخدام نیرو تصمیم به استفاده از این روبات گرفته است. یکی از مشکلات رستوران‌هایی که غذای فوری عرضه می‌کنند تامین نیروی کار است چون وقت و زمان زیادی صرف آموزش دادن به کارکنانی می‌شود که بعد از چند ماه کار را ترک می‌کنند.

به گفته او به زودی روبات‌های همبرگرپز در بیش از ۵۰ رستوران شروع به کار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم) طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم) طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شناکردن ماهی‌ها کف خیابان‌های دبی (فیلم)
  • طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • نحوه پخت ۱۵۰ کیلو پاچه گاو و گوشت توسط دو آشپز ازبک (فیلم)
  • طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)
  • پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی