Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@19:50:37 GMT

ماجرای جنجالی تخریب یک خانه در ارومیه چه بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۸۱۶۹

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیر مجاز خبر داد.به گزارش بلاغ، مصطفی حبیبی دادستان ارومیه با اعلام اینکه قراین و بررسی های اولیه نشان می دهد تصاویر و عکس هایی که از یک خانواده در کنار یک واحد مسکونی تخریب شده منتشر شده در واقع صحنه سازی و نمایش غیر واقعی ماجرا بوده است گفت:ماجرا آنطور که اعلام شده نبوده و در واقع در آن محل، منزلی از قبل در کار نبوده بلکه زمینی کوچک بوده که پیمانکاری قصد داشته در شب ولادت حضرت فاطمه(س) و جشن ها و مراسم مربوطه ،شبانه و به صورت غیر مجاز آن را احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان ارومیه افزود:زمین متعلق به همان خانواده ای است که تصاویرشان منتشر شده است.بهزیستی به این خانواده وامی 60 میلیون تومانی داده بوده تا برای خود آپارتمانی بخرند اما آنها اقدام به خرید این زمین می کنند و چون در محدوده غیر مجاز ساخت و ساز بوده،پیمانکار ساختمان قصد داشته شبانه آن را احداث کند که بعد از اطلاع شهرداری نسبت به تخریب آن اقدام شده است.

بیشتر بخوانید:

خانواده ارومیه‌ای خانه‌دار می‌شوند


وی گفت:بعد از تخریب این واحد غیر قانونی،پیمانکاربه قصد مظلوم نمایی و تشویش اذهان،به آوردن اعضای خانواده که دارای معلولیت هستند،اقدام می کند و با گرفتن عکس های ترحم برانگیز در کنار دیوار های تخریب شده و انتشار آن، ماجرا را به گونه ای القا می کند که گویی شهرداری خانه ای مسکونی و محل سکونت یک خانواده معلول را بر سرشان خراب کرده است.


دادستان ارومیه با تاکید بر اینکه طبق گزارش های اخذ شده، این خانواده در مکان دیگری مستاجر بوده و در روز تخریب به آن محل آورده شده اند، از اعلام شکایت شهرداری علیه پیمانکاری که علاوه بر ساخت و ساز غیر مجاز به تشویش اذهان علیه شهرداری ارومیه هم اقدام کرده است،خبر داد.


حبیبی گفت:تصمیم گیر اصلی این صحنه سازی پیمانکار بوده و سایر ابعاد موضوع پس از وصول شکایت شهرداری در دست بررسی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟

دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

ژوزه مورایس مسلمان شد + فیلم

 

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دو ماهه یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد.

این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است. گویا در این مدت کارهای مراسم  ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری شب گذشته بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی است.

 به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات ایشان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه