Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:40:26 GMT

برگزاری رقابت مردان آهنین شرق کشور در فریمان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۸۲۴۳

برگزاری رقابت مردان آهنین شرق کشور در فریمان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت: مسابقات قوی ترین مردان شرق کشور به میزبانی شهرستان فریمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صیامی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان در گفتگو با خبرنگار خبرفریمانگفت:مسابقات قویترین مردان شرق کشور با حضور 30 شرکت کننده از شهرهای مشهد- زاوه- تربت حیدریه- گرگان – شیروان – بجنورد – فریمان- در دو دسته +105 و 105- در تاریخ 19 اسفند در محل سالن ورزشی شهید مطهری با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان وشهردار واعضای شورای شهر وهیات پرورش اندام خراسان رضوی و دیگر مسئولین وبا حضور بیش از 2000نفر تماشاچی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نفرات اول تا سوم در وزن منفی 105 کیلو گرم را آقایان مصطفی زفره از فریمان،مهدی شرافت از مشهد،علی صادقی از فریمان کسب کردند.

علی اکبر صیامی گفت: در وزن مثبت 105 کیلو گرم نیز ،مقام اول را محمد اعمارلو از مشهد،مقام دوم را مهدی دشتی از فریمان و مقام سوم به صورت مشترک آقایان غلام زاده و فولادی از مشهد کسب نمودند.

وی همچنین افزود:به نفرات اول تا سوم جوایز نفیس از طرف باشگاه پرورش اندام باربد با مدیریت آقای امین پورابراهیم مسئول برگزار مسابقات اهدا گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عکس‌| حمایت مردان آهنین از گربه‌سیاه پرسپولیس!
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران