Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:59:07 GMT

تکشیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان کیار

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۸۵۳۹

تکشیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان کیار

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله و در نزدیک‌ترین محل وقوع حادثه یعنی روستای دورک اناری با حضور اعضای استانی و شهرستانی تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری امشب در ستاد مدیریت بحران که در شهرستان کیار تشکیل شد ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و ابراز همدردی با آن‌ها، اظهار کرد: به‌محض اطلاع از وقوع حادثه بنا بر دستور استاندار، کلیه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان و شهرستان به حالت آماده‌باش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله و در نزدیک‌ترین محل وقوع حادثه یعنی روستای دورک اناری با حضور اعضای استانی و شهرستانی تشکیل شد.

مردانی خاطرنشان کرد: پس از کسب خبر از حادثه توسط گروه‌های امدادی اعزامی مقرر شد اکیپ امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر که به‌ همراه تعدادی از نیروهای انتظامی به محل حادثه اعزام شوند و بعد از بررسی میدانی گزارش خود را برای امدادرسانی و همچنین انتقال اجساد و قطعات هواپیما مطابق با دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوطه اعلام کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود