Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: تاکنون برای جاده‌سازی منتهی به مهران بیش از ۹۸ میلیارد تومان اعتبار دریافت شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ استانها ایلام نظرات

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام‌ در پاسخ به سؤالی در خصوص شایعات و حاشیه‌هایی که در مورد فیش‌های حقوقی وجود دارد، به رعایت اخلاق و انصاف توصیه کرد و اظهار داشت: در این خصوص هر مطلبی را که در فضای مجازی درج می‌شود، بدون بررسی و تحقیق قبول نکنیم و باید از تهمت و افترا، بدون تحقیق و سند خودداری کنیم ، آبروی مؤمن بسیار ارزشمند است و در این مورد باید دقت لازم را انجام دهیم و در مواردی هم که در استان مطرح‌شده، تحقیقات و بررسی لازم صورت خواهد گرفت و در صورت صحت ، برخورد جدی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام  با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص کاهش ترافیک شهر ایلام انجام‌شده ادامه داد: در بحث ترافیک شهر ایلام اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ، ساماندهی دست‌فروشان و پزشکان و انتقال نمایشگاه‌های خودرو به خارج شهر در دست انجام است و تصمیماتی نیز در خصوص تعریض خیابان‌ها اتخاذشده است .

این مقام مسئول ادامه داد: تمام‌کارهایی را که باید در خصوص ایجاد منطقه آزاد مهران می‌بایست انجام می‌شد پیگیری شده است و ما با نمایندگان و مسئولان کشوری مختلف در این خصوص رایزنی نموده‌ایم و منتظر نتیجه هستیم و در مرزهای دیگر استان ازجمله چیلات و چنگوله هم علاوه بر پیگیری‌هایی که در داخل کشور صورت گرفته، رایزنی‌هایی هم با مسئولین عراقی انجام‌شده است و در حال پیگیری امور هستیم که از ظرفیت مرز طولانی ایلام به کشور عراق در بالاترین سطح ممکن استفاده کنیم .

وی در خصوص زیرساخت‌های اربعین نیز افزود: تاکنون برای جاده‌سازی منتهی به مهران بیش از 98 میلیارد تومان اعتبار دریافت شده است و انشاء الله قبل از اربعین سال آینده جاده‌ی ایلام به مهران 4 خطه خواهد شد و جاده ملکشاهی – مهران  نیز بازسازی می‌شود و جاده دهلران - اندیمشک نیز در حال واگذاری به پیمانکار است و راه مهران - دهلران در مرحله دوم فعالیت‌های خود ، در حال انجام است.

استاندار ایلام همچنین از ارائه پروپوزال کامل راه‌آهن اسلام‌آباد – ایلام به شورای عالی اقتصاد خبر داد و تأکید کرد : در این خصوص کمیسیون شورای عالی اقتصاد جهت استفاده از منابع ارزی این پروپوزال را ارائه داده است و قرارگاه خاتم‌الانبیاء نیز برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده است .

قاسم سلیمانی دشتکی ملاک اشتغال را بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی دانست و اضافه کرد: آمارهایی که در خصوص اشتغال استان ارائه‌شده باید موردبررسی قرار گیرد و با بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تطابق داده شود و در مورد بیمه کارورزان نیز رئیس‌جمهور محترم دستور دادند که دولت تا پایان سال 97 حق کارفرما را پرداخت نمایند تا این قشر تازه‌وارد نیز بتوانند وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/ش

R7718/P1361/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!