Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@06:22:31 GMT

از «دختر شیطان» چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۹۴۶۳

با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور، 30 درصد این فیلم جلوی دوربین رفت. آفتاب‌‌نیوز : طی روزهای گذشته فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن اصلی فیلم در شهر بمبئی با بازی حمید فرخ نژاد ادامه پیدا کرد و قرار است طی روزهای آینده بازیگران تازه‌ای از بالیوود به فیلم «دختر شیطان» اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جکی شروف بازیگر سرشناس سینمای هند، دیگر نقش اصلی این فیلم در کنار حمید فرخ نژاد است.
بازیگران «دختر شیطان» عبارتند از: حمید فرخ نژاد - جکی شروف- سیمران میشکروتی- ایشا روات- فردین حفیظی.
به گزارش ایسنا، برخی عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور،مدیر فیلمبرداری: حسن پویا،مدیر هنری و طراح صحنه و لباس : مجید میرفخرایی،طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری،مجری طرح و مدیر تولید : حسن نجاریان دریانی،مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیرشهاب اسماعیلی،تدوین: حسین زندباف،صدابردار: طاهر پیشوایی،فیلمبردار : مهرداد سلیم خانی،جلوههای بصری: سید هادی اسلامی،موسیقی : دلشاد شیخ،خوانندگان: سونو نیگام و...

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند