Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اولین یادواره دانش آموزی شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر در مشهد برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، این یادواره به همت موسسه فرهنگی آموزشی مفتاح قائم(عج) و به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.

در این مراسم پخش مستند پرواز دهم، اجرای حاملان قرآن، پخش فرازهایی از تلاوت شهید حاجی حسنی کارگر، نماهنگ، اجرای تئاتر دانش آموزی شهدای منا، تلاوت مصطفی یزدانی، سخنرانی دبیر جشنواره و اجرای دل نوشته این شهید قرآنی توسط دو دانش آموز از جمله برنامه ها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سخنرانی محمدصادق علمی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی، اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان پسرانه مفتاح، سخنرانی مصطفی حاجی‌حسنی کارگر، برادر شهید، پخش نماهنگ دانش آموزی شهدای منا و تجلیل از خانواده شهید از دیگر برنامه های این یادواره دانش آموزی است.
گفتنی است، محسن حاجی‌حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن که در فاجعه منا به شهادت رسید، حدود هفت سال قبل در مدرسه راهنمایی مفتاح معلم قرآن بوده و امر تدریس به دانش آموزان را بر عهده داشته است لذا این یادواره جهت بزرگداشت این شهید برنامه ریزی شده است.
این مراسم همزمان با روز شهید و هر ساله یادبود یک از شهدا برگزار

یادآور می‌شود، اولین یادواره دانش‌آموزی «شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر»، 8 صبح روز سه شنبه، 22 اسفندماه در تالار نور مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان