Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تارنمای «الخبر» در این خصوص نوشت، خانم امینه بلقاضی حاضر نشد با یک ورزشکار صهیونیست که بر اساس قرعه کشی در این مسابقات حریف او شده بود، رویارو شود.
امینه بلقاضی قهرمان قاره آفریقا در وزن منهای 63کیلوگرم در رشته جودو است.
الجزایری ها خود را یکی از مهم ترین حامیان فلسطین می دانند و پیوسته جمله ای از «هواری بومدین» رئیس جمهوری راحل این کشور را تکرار می کنند که می گفت:'ما با فلسطین هستیم چه ظالم باشد چه مظلوم'.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند سال پیش تیم فوتبال فلسطین برای دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال الجزایر وارد الجزیره شد. الجزایری ها استقبال خوبی از این تیم کردند و زمان مسابقه نیز پیوسته این تیم را تشویق می کردند و این در حالی بود که این تیم در حال مسابقه با تیم ملی کشورشان بود.
«ماجد عثمان» رئیس مرکز نظر سنجی مصری «بصیرة» 21 دی ماه گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی در اتحادیه روزنامه نگاران مصر گفت: نتایج یک نظر سنجی در مورد تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت کشورش به قدس نشان داد 98درصد الجزایری ها با این تصمیم مخالف اند.
وی افزود، این نظرسنجی در 24 کشور عربی، اسلامی و غیر اسلامی انجام شده است و نتایج آن نشان می دهد 98 درصد الجزایری ها مخالف این تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مورد قدس هستند که از این جهت رتبه نخست را در میان همه کشورهای جهان دارند .
الجزایر هیچ گونه روابطی با رژیم صهیونیستی ندارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم