Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: همه ما در بنياد با افتخار به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران خدمت‌رساني مي کنيم و ارزش اين خدمت همراه بودن آن با احترام و تکريم است.
به گزارش آريا، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي روز يکشنبه 20 اسفندماه در همايش بزرگداشت شهداي کارمند و تجليل از خادمان شهدا و ايثارگران ضمن تبريک ميلاد حضرت فاطمه (س) با اشاره به تاريخچه تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: بنياد در 22 اسفندماه سال 1358 با دستور امام خميني (ره) تأسيس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان حدود 3 هزار شهيد در جريان انقلاب شناسايي شده بودند، البته ميزان شهداي انقلاب بيشتر از اين تعداد بود، اما در بسياري از موارد به دلايل امنيتي اين شهدا به‌صورت گمنام دفن شده بودند.
وي افزود: امام خميني (ره) در حکم تأسيس بنياد دو هدف اصلي خدمات رساني و ترويج فرهنگ شهدا را مورد تأکيد قرار دادند، زيرا اعتقاد داشتند فرهنگ شهدا همان فرهنگ امام حسين (ع) در عاشوراست و باعث پيروزي انقلاب شده است و تداوم انقلاب نيز در گرو حفظ همين فرهنگ خواهد بود.
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به وقايع و اتفاقات پس از تأسيس بنياد گفت: اتفاقات گوناگوني در سال‌هاي پس از تأسيس بنياد پيش آمد که مهم‌ترين آن‌ها جنگ تحميلي 8 ساله عليه کشورمان بود و اين موارد تعداد شهداي کشورمان را به بيش از 225 هزار نفر افزايش داد و امروز افتخار مي‌کنيم که خدمت‌گزار ايثارگراني هستيم که هستي خود را براي پايداري انقلاب و اسلام فدا کردند.
معاون رييس جمهور افزود: از زمان حضور در بنياد تلاش کرديم همراهي و هم‌فکري را بين تمام نيروهاي مجموعه ايجاد کنيم و براي مسئوليت‌هاي گوناگون از نيروهاي موجود در بنياد شهيد و امور ايثارگران استفاده کرديم. بنياد در داخل مجموعه خود داراي تعداد زيادي شهيد گران‌قدر است و علاوه بر اين عموم نيروهاي بنياد از خانواده معظم شهدا و ايثارگران هستند و استفاده از اين عزيزان در امور اجرايي براي ما افتخار بزرگي است.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينکه همه جاي بنياد با خون پاک شهيدان مقدس شده است افزود: همه ما در بنياد شهيد و امور ايثارگران با افتخار به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران خدمت‌رساني مي‌کنيم و ارزش اين خدمت همراه بودن آن با احترام و تکريم است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي با تشکر از زحمات کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ما به تمام نيروهاي بنياد افتخار مي‌کنيم، زيرا اين عزيزان خدمت‌گزار بهترين و پرارزش‌ترين بندگان خداوند هستند.
وي با اشاره به مشکلات موجود در زمينه خدمات‌رساني به ايثارگران گفت: يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي ما مسئله اشتغال ايثارگران است. اين موضوع تنها منحصر به جامعه ايثارگري نيست، بلکه کشور با مسئله اشتغال روبروست. خوشبختانه با تلاش‌هاي صورت گرفته در مجموعه بنياد توانسته‌ايم ميزان افراد جوياي شغل را در بين جامعه ايثارگري پايين‌تر از حد متوسط افراد جوياي شغل در کل جامعه برسانيم، به‌گونه‌اي که در حال حاضر اين رقم در کل جامعه برابر با 12 و نيم درصد و در جامعه ايثارگري 4 و نيم درصد است.
نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: با تلاش تمام همکارانم در بنياد، اين مجموعه 2 سال متوالي به‌عنوان دستگاه برتر جشنواره شهيد رجايي انتخاب شده است. اين تلاش‌ها قابل تقدير است، اما بايد با نوآوري و خلاقيت همراه باشد و شرايط روز به روز بهتر شود.
گفتني است در اين جلسه که با حضور معاونين و مديران کل بنياد شهيد و امور ايثارگران در سالن حوزه هنري برگزار شد، از خانواده شهيدان «عليرضا کافي» و «امير هوشنگ رسول‌زاده» و خانواده مرحوم «حسين جعفري» که از کارمندان بنياد شهيد و امور ايثارگران بودند و همچنين 68 نفر از کارکنان برگزيده بنياد شهيد و امور ايثارگران تقدير و تجليل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی