Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@14:48:07 GMT

وزش باد شدید و رعد و برق در برخی مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۱۰۲۲

وزش باد شدید و رعد و برق در برخی مناطق کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، با توجه به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضع هوای مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می شود:

دوشنبه 96/12/21: بارش باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات برف در خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در خراسان جنوبی، کرمان و فارس

سه شنبه 96/12/22: بارش باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی برف در خراسان رضوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است طی امروز و فردا در برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق کشور در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید پیش بینی می شود که می تواند موجب گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شود. همچنین برای روز دوشنبه در برخی مناطق استانهای البرز، تهران،قزوین، مرکزی، سمنان و قم نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود.

با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق توصیه می شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان