Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:01:53 GMT

ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه شریف افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۱۰۲۹

ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه شریف افتتاح شد

نخستین ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شریف، مراسم افتتاح ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری شریف با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود فتوحی رئیس دانشگاه، سعید سهراب پور رئیس اسبق دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد و اساتید دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمینه کاری واحدهای فناور  مستقر در این ساختمان شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته و نرم افزار های رایانه ای، محصولات پیشرفته سایر حوزه ها، مواد پیشرفته (پلیمر ها،سرامیک ها، فلزات و کامپوزیت ها)، انرژی های نو و سخت افزارهای رایانه ای، برق قدرت، الکترونیک و کنترل مخابرات است.

مجتمع فناور شماره ۳ دانشگاه صنعتی شریف در ضلع غربی پردیس اصلی دانشگاه در ۱۰ واحد ۹۰ متری و در زیربنایی به مساحت ۹۰۰ متر مربع با حمایت دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد