Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل ها امروز با تقویت جریانات جنوبی، بارش در جنوب و شرق کشور و با شمالی شدن جریان ها بر روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق تقویت می‌شود.   براین اساس امروز در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، غرب و شمال هرمزگان، جنوب کهگیلویه و بویر احمد، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و برخی نقاط استان‌های سمنان و یزد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات استان های خراسان شمالی،خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی و البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین امروز در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.   روز سه شنبه ناپایداری ها به صورت بارش باران و وزش باد در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه داشته و ضمن کاهش محسوس دما در شمال شرق و شرق کشور بارش در برخی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی به صورت برف خواهد بود.   در این روز برای برخی نقط استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان، بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.         انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 21 اسفند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6085787 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق