Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا - مدير سازمان تعاون روستايي هرمزگان گفت: براي حمايت از گوجه کاران و تنظيم بازار، خريد حمايتي اين محصول توسط شبکه تعاون روستايي در استان از 19 اسفند آغاز شده و تا پايان فروردين 97ادامه دارد.

سيروس اسدپور روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار کرد: هر کيلوگرم گوجه فرنگي به قيمت 3هزار و 700 ريال از گوجه کاران هرمزگان خريداري و پس از تامين اعتبار به حساب کشاورزان واريز مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: خريد گوجه فرنگي تا زماني که قيمت در بازار به تعادل نرسد و يا محصولي در مزرعه مانده باشد، ادامه دارد.
مدير سازمان تعاون روستايي هرمزگان اظهار کرد: محصول خريداري شده به کارخانه هاي صنايع تبديلي در ساير استان ها ارسال مي شود و هزينه حمل و نقل آن را دولت متقبل شده است.
اسدپور اضافه کرد: هم اکنون مرکز خريد تعاون روستايي در هشتبندي ميناب راه اندازي شده و کشاورزان مي تواند محصول گوجه فرنگي خود را به اين مرکز تحويل دهند.
وي گفت: با توجه به وضعيت بازار و در صورت نياز ساير مرکزهاي خريد تعاون روستايي نيز در شهرستان هاي بندرعباس، بندرخمير و پارسيان راه اندازي مي شود.
وي ياد آورشد: گوجه کاران هرمزگان امسال به علت همزماني برداشت محصول با ديگر استان هاي جنوبي و نبود بازار صادرات با مشکل افت قيمت و نبود بازار رو برو هستند.
وي پيش بيني کرد: بيش از 20 هزار تن گوجه فرنگي از کشاورزان هرمزگان خريداري شود.
در استان هرمزگان 13 هزار و 500 هکتار زمين زير کشت گوجه فرنگي است.
7195/ 6048
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول