Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان- ایرنا - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: 21 هزار اثر هنری در پانزدهمین سال برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور در شهرستان ها و استان ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

سردار سرتیپ علی فضلی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آثار هنری ارائه شده با موضوع دفاع مقدس است، اظهار داشت: معرفی بخش ملی برگزیده ها در تهران و منتخبین شهرستان ها در اختتامیه این جشنواره در اردوگاه شهید باکری معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بنا بر این هر ساله در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری به مدت 10 شب ویژه برنامه هایی در جشنواره رهاورد سرزمین نور برگزار می شود.
سردار سرتیپ فضلی با بیان اینکه در مراسم راهیان نور هر سال نوآوری و خلاقیت هایی ایجاد می شود، گفت: امسال یکی از خلاقیت ها به ویژه در بخش دانشجویی ، یک شب زندگی در هور هویزه و هور العظیم و جغرافیایی که شبیه به آنچه که رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند، توسط 250 نفر از دانشجویان سراسر کشور انجام می شود.
جانشین رئیس بسیج ، سازماندهی هفت میلیون زائر راهیان نور در کربلای ایران را یادآور شد و گفت: در سال گذشته هفت میلیون زائر در قالب کاروان های راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس سازماندهی شدند.
سردار سرتیپ فضلی دوره اعزام کاروان های راهیان نور را از اول اردیبهشت هر سال تا آخر فروردین ماه سال بعد اعلام کرد و گفت: فروردین ماه سال 97 آمار نهایی اعزام کاروان های راهیان نور 96 را اعلام خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: برای دعوت از عموم مردم اعلام آمادگی می کنیم و تمام ظرفیت ها برای حضور عموم مردم در مناطق عملیاتی مناطق سردسیر و گرم سیر جنوب خوزستان فراهم است.
به گزارش ایرنا همایش روز ملی راهیان نور با حضور مسئولان لشگری و کشوری، کاروان های راهیان نور و عموم مردم در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
در تقویم رسمی کشور روز 20 اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری در یادمان های دفاع مقدس به نام 'روز ملی راهیان نور'نامگذاری شده است.
7100/7165/6064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت