Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@22:39:24 GMT

عیدی شیرینی که مجری تلویزیون از مراجع گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۲۰۰۴

عیدی شیرینی که مجری تلویزیون از مراجع گرفت

فرهنگ > تلویزیون - میزان نوشت: عبدالرضا امیراحمدی گفت: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های «گشت ارشاد» و «خوب، بد، جلف» را به دلیل مفرح بودن و «تنگه ابوقریب» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را نیز دوست داشتم.

عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون درباره نقش جشنواره ها در کمک کردن به کیفیت آثار گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره ها شاهد تاثیر در افزایش کیفیت آثار باشیم و حداقل حس رقابت بین همکاران ما، دیدگاه ها را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر احمدی درباره دوری اش از تلویزیون در مقطعی اظهار کرد: من قصد ندارم به طور دائم در تلویزیون حضور داشته باشم، بعد از اجرای یک برنامه خود را برای برنامه بعد با اطلاعات و صحبت های جدید آماده می کنم تا حالت صعود و رو به رشد در کارهایم داشته باشم.

امیر احمدی با اشاره به خاطره ای نوروزی در زندگی اش افزود: در یک برنامه نوروزی پخش زنده در مرقد امام خمینی(ره)، بزرگان و مراجع به آنجا می آمدند و به من یک 500 تومانی هدیه دادند که برای من خاطره شیرینی شد. همه نوروزها برای من شیرین است، با شروع سال و دعای همگانی آدم انرژی می گیرد و کدورت ها کنار می رود. بهترین دعا «حول حالنا احسن الحال» است و همین دعا باعث می شود حال آدم خوب شود.

این مجری تلویزیون درباره فیلم های مورد علاقه اش در سال 96 بیان کرد: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های "گشت ارشاد" و "خوب، بد، جلف" را به دلیل مفرح بودن و "تنگه ابوقریب" و "مغزهای کوچک زنگ زده" را نیز دوست داشتم. به نظر من فیلم بد دیدن بهتر از فیلم ندیدن است چون فیلم دیدن به افزایش مهارت های بهتر زندگی کردن کمک می کند.

58241

 

 

کلید واژه‌ها : برنامه‌های تلویزیونی - مجری رادیو و تلویزیون - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ببینید | ردپای آبی
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی