Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ،رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت شبانه روزی مددسراهای زیر مجموعه شهرداری تهران در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.
 
قدیمی با اشاره به ۱۸ مددسرای فعال در مناطق مختلف شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ مددسرا تحت نظارت شهرداری تهران در مناطق مختلف، خدمات مورد نیاز را به مددجویان این مراکز که اغلب کارتن خواب هستند، ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر تهران در طول نوروز به صورت تعطیل در می‌آید، کارتن خواب ها و سایر مددجویانی که در مدت نوروز به این مراکز مراجعه می‌کنند، مجبور به ترک مددسرا در طول روز نبوده و می‌توانند به صورت شبانه روزی در این مراکز حضور داشته باشند.
 
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: بسیاری از مراجعان به مددسراهای شهرداری تهران جایی را ندارند و بی خانمان هستند و برای نوروز پیش رو برای این افراد در مددسراها برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان

عین علی کیا با بیان اینکه مراکز درمان اقامتی ترک اعتیاد خصوصی هستند افزود: دو مرکز درمان وبازتوانی اعتیاد جهت معتادان متجاهر در استان فعال بوده که یکی از آنها واقع در توسکستان گرگان مربوط به مردان و دیگری نیز مربوط به زنان در گنبدکاووس بوده که خدمات درمانی واقامتی آن رایگان است.

کیا در مورد خدمات بهزیستی به این مراکز گفت:تعرفه برای هر فرد مددجو در کمپ هی ترک اعتبیاد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که برای افراد بی بضاعت ۵۰ درصد یارانه درمان در قالب یاری برگ تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه دوره درمان مدد جویان در مراکز اقامتی ترک اعتیاد از یک تا ۳ ماه است افزود: در گام اول به مدت یک هفته بیماران دوره سم زدایی را زیر نظر پزشک مرکر طی می کنند سپس تیم روانشناسی و مددیاری مراحل بازتوانی روانی اجتماعی را برای مددجو در مرکز انجام می دهند.

کیا ادامه داد: مددجویان پس از درمان نیز حمایت می‌شوند به طوری که با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای به حرفه آموزی می‌پردازند و پس از آن نیز از تسهیلات اشتغال با بهره ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار