Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: فرزند آیت الله کاشانی براین باور است که مصدق نه تنها مستحق پاداش نیست بلکه به خاطر خیانتی که کرده است باید دور آن خط بکشند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد حق شناس در جمع خبرنگاران در خصوص پیشنهاد مطرح شده برای نامگذاری خیابانی به نام مصدق اظهار کرد: پس از خبری شدن این موضوع مخالفت‌های جدی در این زمینه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی‌ با مصاحبه‌هایی در این خصوص مخالفت و موضع گیری‌هایی را داشتند که البته باید به این نکته اشاره کرد که نامگذاری مصدق به هیچ عنوان سیاسی نبوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ارسال نامه فرزند آیت‌الله کاشانی به شورا خبر داد و گفت: آقای محمود کاشانی فرزند آیت‌الله کاشانی نامه‌ای را به شورا ارسال کردند و نگاه خود در خصوص نامگذاری خیابانی به نام مصدق مطرح کردند. فرزند آیت الله کاشانی براین باور است که مصدق نه تنها مستحق پاداش نیست بلکه به خاطر خیانتی که کرده است باید دور آن خط بکشند. 

وی افزود: البته این نگاه فرزند آیت‌الله کاشانی است که البته این موضوع برای ما قابل احترام است. اما باید این موضوع توجه داشته باشیم که پیشنهاد نامگذاری خیابان مصدق توسط شخصی مطرح شده است که مورد وثوق حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه جناح‌ها و طیف‌های سیاسی کمک کنند تا محل و خیابانی به نام مصدق نامگذاری شود، گفت: در شهر تهران خیابان‌های زیادی به نام اشخاص و چهره‌هایی بنام از جمله فداییان اسلام، فاطمی و ...نامگذاری شده و ما باید شرایطی فراهم کنیم تا خیابانی به نام مصدق نامگذاری شود.

حق‌شناس گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته وپیشنهاد مطرح شده خیابان کارگر شمالی بهترین خیابان برای نامگذاری دکتر مصدق است.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حزب الله کریات شمونا را به آتش کشید + فیلم
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است