Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:16:52 GMT

سرباز پرسپولیس آماده نبرد آسیایی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۳۴۲۷

احمد نوراللهی امیدوار است بیش از این فرصت حضور در زمین را پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک دفاعی جوان و خوش تکنیک، تصور می کرد پس از ترخیص از سربازی مهره فیکس برانکو خواهد بود اما پروفسور او را روی نیمکت نشاند تا در تمرینات به بالاترین حد آمادگی برسد.

 

حالا نوراللهی پس از چند ماه تمرین و چند دقیقه بازی در هر دیدار، به نظر می رسد به آمادگی مطلوب رسیده و می تواند یکی از مهره های تاثیرگذار در تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو همچنان او را در ترکیب اصلی بازی های آسیایی قرار نمی دهد اما شاید ادامه دیدارهای لیگ، زمان خوبی برای نمایش توانایی هایش باشد.

 

نوراللهی در بازی های آسیایی قبلی به عنوان تعویضی وارد زمین شد و حالا احتمالا بار دیگر این اتفاق رخ می دهد و در صورت عقب بودن نماینده ایران، او می تواند نقش یک ناجی را برعهده داشته باشد و در غیر این صورت نیز یکی از سربازان برانکو برای حفظ نتیجه خواهد بود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها

ایسنا/اصفهان تیم گیتی‌پسند در دربی هندبالی اصفهان پیروز شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ۲۵ آبان میزبان گیتی‌پسند هم‌شهری‌اش بود که این دیدار با برتری ۲۴ بر ۱۷ گیتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اما نیمه دوم با عملکرد بهتر گیتی‌پسند شروع شد و آرام آرام از حریف فاصله گرفتند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۷ گیتی پیروز این تقابل باشد.

مسلم زلفی، کاپیتان گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر دیگر تیم اصفهانی، اظهار کرد: سپاهان نوین تیم جوانی دارد و یک هفته بود که آن‌ها را آنالیز کردیم. با مدیریتی که در نیمه دوم کردیم، توانستیم پیش بیفتیم.

او در خصوص شانس کسب سکو تیمش تصریح کرد: شانس داریم ولی باید با برد در دو بازی آینده به سکو نایب قهرمانی برسیم.

امیدرضا سرپوشی، دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه بازیکنان با انگیزه بالایی می‌آیند. با تاکتیک و نکاتی که گفته شد توانستیم نتیجه بگیریم.

او با اشاره به بازی گلر دوم تیم در این تقابل افزود: کسری مثل برادر است و خوشحالم که به بازی آمد. از او بسیار راضی هستم و امیدوارم تمام گلرهای ذخیره حمایت شوند. خوشحالم که خودش را ثابت کرد.

سرپوشی تاکید کرد: بازی‌های سختی داریم که هر کدام حکم فینال دارد. عزممان را جزم کردیم تا لیگ را با شیرینی نایب قهرمانی تمام کنیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت