Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- استاندارالبرز با تاکيد بر ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و خودگذشتي در جامعه گفت: تکريم خانواده هاي ايثارگران بايد دراولويت کاري دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، محمد علي نجفي روز دوشنبه در نشست شوراي هماهنگي آموزشي و اطلاع رساني ايثارگران دستگاه هاي اجرايي البرز افزود: امروز جامعه به انسانيت بيشتري نيازدارد و بايد فرهنگ ايثار و شهادت که مصداق آن شهداي دوران دفاع مقدس و مدافع حرم بودند را مد نظر بيشتر قرار دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندارالبرز گفت: سرکشي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگر ضروري است و ازوظايف مهم دستگاه هاي اجرايي به شمارمي رود.
وي اضافه کرد: بنابراين درارزيابي دستگاه هاي اجرايي، تکريم خانواده هاي ايثارگران به صورت ويژه مورد پيگيري قرارمي گيرد.
نجفي خاطرنشان کرد: بايد از فرصت وضع قوانين مجلس شوراي اسلامي و تاکيدات مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري براي خدمات رساني بيشتر دراين زمينه بهره برد.
وي با تاکيد براينکه بايد براي رفع معضل بيکاري تلاش بيشتري داشت گفت: مشکل اشتغال ايثارگران نيز بايد ازسوي دستگاه هاي اجرايي مورد پيگيري قرار گيرد.
وي تاکيد کرد: تمام دستگاه هاي اجرايي و سازمان ها بايد با شفافيت و اطلاع رساني دقيق دراين زمينه گام هاي موثرتري را بردارند و حل مشکلات ايثارگران در اولويت قرار گيرد.
مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس بيش از 6 هزار تن از بهترين عزيزان خود را در راه دفاع از ارزش هاي الهي تقديم کردند.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران