Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با آتش زدن بالن‌های آرزو در آستانه شب چهارشنبه سوری هشدار داد.

سید جلال ملکی گفت: برخی خانواده‌ها در آستانه شب چهارشنبه سوری آخر سال گمان می‌کنند که بالن‌های آرزو خطرناک نیستند و اقدام به آتش زدن این بالن‌ها می‌کنند. 

وی افزود: طی سال‌های اخیر شاهد رواج فروش بالن‌های آرزوی چینی بوده ایم و این بالن‌ها در سطح شهر آتش زده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به خطرات بالن‌های چینی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع مشاهده شده که بالن‌های آرزو بعد از آتش زدن با شاخه درختان برخورد کرده و سبب آتش گرفتن درختان می‌شود. 

ملکی از برخورد بالن‌های آرزو با کابل‌های برق خبرداد و اظهارکرد: تاکنون گزارش‌های متعددی در رابطه با برخورد بالن‌های آرزو با کابل‌های برق ارائه شده و در این زمینه هشدارهایی مطرح شده است.

وی تاکید کرد: در برخی از مواقع مشاهده شده که بالن‌های آرزو با ترانس‌های فشار قوی برخورد کرده و خطرات بسیار زیادی را به دنبال داشته است. همچنین این بالن‌ها زمانی به آسمان فرستاده می‌شوند در مواردی وارد بالکن خانه‌ها شده و سبب آتش سوزی در بالکن‌ها شده اند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص مکان‌هایی که شهروندان می‌توانند به راحتی اقدام به روشن کردن آتش‌های کوچک و یا روشن کردن بالن کنند گفت: مکان‌های دور از شهر همانند بیابان‌هایی که خالی از پوشش گیاهی و یا پوشش خشک هستند بهترین مکان برای روشن آتش‌های کوچک به شمار می‌آیند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افقانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملا تفکیک و جدا شود.

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود 60 میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه