Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:05:06 GMT

استقرار ۷ تیم عملیاتی آتش نشانی در آمل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۴۰۷۳

استقرار ۷ تیم عملیاتی آتش نشانی در آمل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین نذیری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل گفت: تیم آتش نشانی در میادین و خیابان‌های اصلی، اماکن عمومی، پارک‌ها و شهرک‌ها استقرار خواهند یافت.

وی افزود: موارد ایمنی، هشدار‌ها و مخاطرات موادمنفجره از یک ماه گذشته توسط کارشناسان واحد آموزش و پیشگیری سازمان در مدارس شهر در حال ارائه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نذیری در مورد تمهیدات عملیاتی برای روز‌های آخر سال، گفت: از ۱۵ اسفند ماه با توجه به شرایط خاص ترافیکی در سطح شهر، سه دستگاه خودروی آتش نشانی در میدان ۱۷ شهریور، دم پل و بازار مستقر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل گفت: در روز‌های پایانی سال، علاوه بر استقرار‌های اعلام شده، تمام آتش نشان‌های ایستگاه‌های چه آن‌هایی که شیفت هستند و چه آن‌هایی که خارج شیفت هستند در آماده باش کامل قرار دارند تا در مواقع مورد نیاز به شهروندان خدمات رسانی کنند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی در ایام پایانی سال به صورت نیرو‌های ناوگان گشت موتوری، خودرو‌های سبک و سنگین در سطح شهر مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/آ

آماده باش تیم‌های اطفای حریق اتش نشانی در روز چهارشنبه سوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز