Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:16:31 GMT

جشنواره نوروزی سوره مهر فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۴۳۹۷

جشنواره نوروزی سوره مهر فراخوان داد

جشنواره نوروزی سوره مهر در چهار بخش مسابقه عکاسی، نقاشی، خاطره نویسی و صدای کتاب و با جوایز ارزنده برگزار می‌شود. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ ایام نوروز و تعطیلات آن فرصت مناسبی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف است.بر این اساس، انتشارات سوره مهر جشنواره نوروزی خود را در چهار بخش مسابقه عکاسی، نقاشی، خاطره نویسی و صدای کتاب برای علاقه‌مندان به این موضوعات تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت شرکت در جشنواره نوروزی سوره مهر از 20 اسفند 1396 الی 1 اردیبهشت 1397 است.

در مسابقه عکاسی کافی است یک عکس خلاقانه با محوریت کتاب‌های انتشارات سوره مهر و ایام نوروز بگیرید. این عکس می‌تواند از هر کتابی از انتشارات سوره مهر باشد که در اختیار دارید.

همچنین در مسابقه نقاشی کافی است تصویر ذهنی خود از داستان، شخصیت‌ها، نمادها و رویدادهای کتاب‌های انتشارات سوره مهر را روی کاغذ نقاشی بکشید. این نقاشی می‌تواند از هر کتابی از انتشارات سوره مهر باشد که در اختیار دارید.

در مسابقه خاطره نویسی کافی است خاطرات جذاب یکی از مسافرت‌های اخیر خود از جمله مسافرت‌های نوروزی را بنویسید.

در مسابقه صدای کتاب کافی است یک صفحه جذاب و مورد علاقه از کتاب‌های سوره مهر را انتخاب و آن صفحه را با صدای خود بخوانید و ارسال کنید.

لازم به گفتن است که نحوه داوری هر بخش بدین صورت است که آثار ارسالی ابتدا توسط کارشناسان سوره مهر مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورتی که آثار از حداقل کیفیت لازم برخوردار باشند این آثار در بازه زمانی مشخص شده روی سایت جشنواره به نشانی festival.sooremehr.ir قرار می‌گیرد و مورد داوری مخاطبان قرار می‌گیرد. جوایز جشنواره به آثار با بیشترین تعداد لایک تعلق می‌گیرد.

جوایز هر یک از بخش‌های مسابقه بدین صورت است:

– نفر اول: 10 میلیون ریال وجه نقد
– نفر دوم: 5 میلیون ریال وجه نقد
– نفر سوم: 3 میلیون ریال وجه نقد
– نفر چهارم: 1 میلیون ریال وجه نقد

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به صفحه اختصاصی جشنواره نوروزی سوره مهر به آدرس festival.sooremehr.ir مراجعه کنند و آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سوره مهر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد