Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : پلیس در روز سه شنبه از ظهر به بعد آماده باش 100 درصد است و با تمام توان و نیرو پای کار خواهد بود.
وی گفت: نظارت پلیس بدون اغماض و با قاطعیت خواهد بود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: متاسفانه در سالهای گذشته شاهد تلفات و صدمات جانی و نقص عضو بوده ایم و به خانواده ها توصیه می کنیم مراقب فرزندانشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار رحیمی گفت: مخالف شادی خانواده ها نیستیم و باید خانواده ها در این روز جمع باشند ، شادی کنند و لذت ببرند اما اگر این مراسم موجب مزاحمت برای شهروندان دیگر باشد با آن مخالف هستیم.
وی گفت: با هماهنگی هایی که انجام داده ایم اگر خودروهایی خارج از ضابطه عمل کنند و ترقه و مواد محترقه پرتاب کنند و اگر واحدهای صنفی در این زمینه تخلفی کنند مغازه ها پلمپ ، افراد هنجار شکن بازداشت و خودروها تا پایان نوروز در پارکینگ متوقف خواهند شد.
وی گفت : البته منظور ما مواد محترقه خطرناک است اما مواد محترقه استانداری داریم که در داخل کشور تولید می شود و مجاز است و باید این مواد محترقه هم در محل های مناسب و با پرهیز از مزاحمت استفاده شود.
صدا و تصویر دارد  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در بوشهر
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد