Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:36:23 GMT

انتشار سالنامه نوروزی آرمان و اعتماد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۴۵۸۴

انتشار سالنامه نوروزی آرمان و اعتماد

سالنامه نوروزی روزنامه‌های آرمان و اعتماد همراه با دیدگاه‌ها و گفتارهایی از هنرمندان و سیاسیون به انتشار رسید.

به گزارش ایسنا، بخش سیاسی سالنامه آرمان به گزیده بیانات مقام معظم رهبری در سال ۹۶ پرداخته است و مطالبی با عناوین «جامعه عصبانی ساخته‌ایم؛ همه مقصریم» و «احساس فقر از فقر در جامعه ما بالاتر است» که گفتگو با آیت الله سیدحسن خمینی است، «آیت‌الله هاشمی هیچگاه در بن‌بست قرار نگرفت» در گفتگو با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و «قصه‌های خیلی محرمانه عروس امام» که گفتگو با فاطمه طباطبایی است، در آن به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عناوین در بخش سیاسی می‌توان به «در بازی دموکراسی ناشی هستیم»، «مسئولان با مردم فاصله گرفته‌اند»، «اصلاح طلبی، اصولگرایی و راه سوم »، «روحانی به دنبال بالانس قدرت است»، «وزیر اطلاعات دولت اصلاحات: سرنوشت همه جریان‌های سیاسی اصلاح طلبی است»، «قرار نیست دوباره با کارت عاریه بازی کنیم»، «هاشمی رفسنجانی واقعاً امیرکبیر زمان بود»، «یاسر هاشمی: توجه نکردن به واقعیت‌های جامعه کشور را به لبه پرتگاه می‌برد» و «چالش کاریزما در نهاد ریاست جمهوری» اشاره کرد.

در قسمت اجتماعی این سالنامه گفت‌وگویی با معصومه ابتکار با عنوان «تعادل جنسی به هم خورده است» صورت گرفته است و همچنین مطلبی با عنوان «تهران غول پیکر در جدال با غول زلزله» دیده می‌شود.

بخش اقتصادی به دستاوردهای برجام پرداخته که از جمله آن می‌توان به مطالبی مثل قراردادهای خودرویی، هواپیماهای برجامی، قراردادهای نفتی ایران با توتال و فعال بودن سوئیفت‌ها اشاره کرد.

آرمان در این سالنامه در بخش هنری نیز با اکبر عبدی، بهروز غریب، ستاره اسکندری، مرجان گلچین، کتایون ریاحی و محسن کیایی گفتگو کرده و به مطالب کمتر شنیده شده از محمدرضا شجریان پرداخته است.

سالنامه ۹۷ روزنامه اعتماد نیز با تیتر «در سنگر امید» منتشر شده است.

این سالنامه در بخش سیاسی با مطالبی از جمله «سال سخت»، «انتخابات، اعتراضات، محاسبات و البته داعش»، «دولت آمد تا بذر امید بکارد»، «هفت سالگی حصر»، «شبهه‌های برجامی»، «ملزومات ایران در پسابرجام» و «سالی که قرار بود نکو باشد» و گفت‌وگوهایی با بهزاد نبوی و محمد جواد ظریف انتشار یافته است.

در بخش‌های دیگر این سالنامه مطالبی با عناوین «موسساتی داریم که پول برای تحقیقات ندارند» که گفتگو با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور است، «معدن زیر سایه سیاست و نفت» در گفتگو با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، «واقعیات اقتصاد ایران» و «سال سخت خودرو» به چشم می‌خورد.

همچنین گفت‌وگوهایی نیز با سید احمد محیط طباطبایی، الهام فخاری، فرید براتی سده، سید محمد بطحایی، عیسی کلانتری، کمال اطهاری، سید مصطفی محقق داماد، سید علیرضا شریعتی، محمد نصیری، مسعود سلطانی فر، علیرضا قربانی و ... در سالنامه اعتماد صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند