Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:58:35 GMT

زنجان|جشنواره هفت سین در کارخانه کبریت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۴۷۰۱

زنجان|جشنواره هفت سین در کارخانه کبریت برگزار می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: جشنواره هفت‌سین از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه در کارخانه کبریت برگزار می‌شود‌ ضمن اینکه جُنگ نیز در ایام نوروز در نظر گرفته شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید اسماعیل موسوی در برنامه رادیویی مردم و مسئولان از برگزاری جشنواره هفت‌سین در کارخانه کبریت خبر داد و اظهار داشت: جشنواره هفت‌سین از 23 تا 28 اسفند ماه در کارخانه کبریت برگزار می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قبل از عید نوروز نمایشگاه عرضه محصولات نوروزی در کارخانه کبریت برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی را در ایام ‌نوروز خواهیم داشت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان اشاره‌ای به برگزاری جُنگ در ایام نوروز کرد و گفت: این برنامه از دوم فروردین آغاز و تا اواسط فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه جُنگ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حال تعامل با مسئولان شورای ترافیک ‌استان هستیم تا طرح گذر نوروز را در ایام‌ عید در حد فاصل سبزه‌میدان‌ تا انقلاب برگزار کنیم.

موسوی در پایان اشاره‌ای به طرح محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر کرد و افزود: این طرح از دیروز شروع به کار کرده است.

وی گفت: این طرح همه‌ روزه از ساعت 16 تا 21 اجرا می‌شود و فقط تاکسی‌‌، اتوبوس و خودروهای امدادی می‌توانند به هسته مرکزی شهر ورود پیدا کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه برخی مردم به این طرح اعتراض دارند، گفت: باید از یک جایی شروع کرد و متاسفانه با آغاز طرح جدید برخی افراد اعتراض خواهند کرد ولی این طرح باید از یک جایی آغاز شود.

وی افزود: در ایام ماقبل نوروز همواره شاهد هستیم ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر ایجاد می‌شود و مجبور بودیم امسال برای نخستین سال این طرح را به شکل پایلوت اجرایی کنیم.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون