Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:19:02 GMT

هفت سين فرهنگي شبکه چهار براي تحويل سال

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۴۹۵۶

هفت سين فرهنگي شبکه چهار براي تحويل سال

خبرگزاري آريا - شبکه 4 سيما در لحظه تحويل سال مخاطبان خود را پاي‌ سفره هفت‌ سين فرهنگي مي‌نشاند.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، مدير شبکه چهار سيما در تشريح ويژه برنامه هاي نوروزي اين شبکه گفت: در نوروز 97 رنگ آميزي فاخر از برنامه هاي متنوع در حوزه هاي نمايشي، مستند، علمي، معرفتي، مناظره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را براي مخاطبان خواهيم داشت.
دکتر معيني پور درباره ويژه برنامه تحويل سال اين شبکه گفت: شبکه چهار سيما امسال ويژه برنامه اي از جنس برنامه هاي ادبي و فرهنگي شبانه اش را براي پخش در لحظات تحويل سال تدارک ديده است و مخاطبان خود را پاي‌ سفره هفت‌سين فرهنگي مي‌نشاند .ويژه برنامه تحويل سال شبکه چهار امسال از پايتخت کتاب ايران، شهر کاشان به روي آنتن مي رود و پس از تحويل سال در استوديو با محمد صالح علا و قصه خواني هايش ادامه مي يابد.
معيني پور افزود: در طي ايام نوروز ما «مجله کتاب» خواهيم داشت که در آن به سه بخش «پرفروش ترين رمان ها»، «سيرمطالعاتي مخاطبان» و «پشت جلد با محوريت نويسنده هاي برتر» مي پردازيم.
مدير شبکه چهار در ادامه گفت:در حوزه معرفتي و مناظره اي، «گستره شريعت»،«زاويه» و «معرفت» که سه برند شبکه چهار در حوزه عرفاني و فلسفي و علوم انساني را خواهيم داشت.گستره شريعت به مباحث ناظر به دين و شريعت مي پردازد، معرفت به مباحث عرفاني و فلسفي با انديشه هاي دکتر ديناني اختصاص دارد و زاويه مناظره چالشي در حوزه علوم انساني است.
وي افزود: در حوزه ادب و هنر، «چشم شب روشن» هرشب با اجراي محمد صالح علا به تئاتر، سينما، شعر و ادبيات مي پردازد.مجله علمي «چهارسوي علم»، چشم اندازي از دستاوردهاي علمي جهان را به تصوير مي کشد.در برنامه جديد «جادوي تاريخ» با محوريت تاريخ و در قالب مستندگونه، وقايع، موضوعات، نگرش ها و شخصيت هاي مهم تاريخي از ايران و جهان در قالبي جذاب به مخاطب شناسانده مي شود.
در مستتد پرتره اي با نام«مشاهير ايران»در حوزه هنرهاي تجسمي به تهيه‌کنندگي حميد مجتهدي و کارگرداني اميرحسين مجتهدي به هنرمندان عرصه هنرهاي تجسمي از جمله استاد فرشچيان، استاد علي‌اکبر صادقي، استاد احصايي، استاد کابلي، استاد درم‌بخش، استاد بهزاد و... مي پردازيم.
معيني پور به برنامه هاي شبکه چهار در حوزه نمايشي و سينمايي در نوروز 97 اشاره کرد و افزود: هر شب ساعت 20:30 يک فيلم سينمايي جذاب خارجي را در ژانرهاي گوناگون علمي تخيلي، علمي و ... را متناسب با ماموريت و هويت پخش مي کنيم.در بخش سينماي ايران مخاطبان شبکه دانايي و خردورزي هر روز ساعت 9:30 مي توانند به تماشاي آثار منتخب جشنواره‌هاي فيلم فجر بپردازند. علاقه مندان به تله تئاتر هم در ايام نوروز هر روز به تماشاي يکي از تله تئاتر هاي منتخب شبکه چهار بنشينند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»