Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در حکمی «فرزانه مروستی» را به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران منصوب کرد.

متن حکم وی به این شرح است:

«سرکار خانم فرزانه مروستی

سلام علیکم

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی و اجتماعی جنابعالی به سمت" سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی"تعیین می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

محمدحسین مقیمی

استاندار تهران»

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسانی استان با توجه به ورود موج جدید بارش در استان در حالت آماده باش کامل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد مرودی در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان هرمزگان از تمامی هم‌استانی‌های شریف تقاضا دارم تا از اسکان و تردد در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل ها جدا خودداری کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارزیابی میزان آمادگی دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران استان و ایجاد هماهنگی در صورت لزوم دانست و گفت: تمامی دستگاه های عضو این ستاد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا با توجه به اعلام قرمز هواشناسی شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، بر لزوم انجام اقدامات ایمنی و احتیاطی با هدف کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم و مورد نیاز جهت حفظ ایمنی شهروندان انجام گیرد.

مرودی تصریح کرد: تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های برون‌استانی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان لغو و مکلف به حضور در محل کار خود جهت مدیریت امور طبق هشدار هواشناسی هستند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان نسبت به استقرار ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لازم جهت امداد و ایمنی هر چه بیشتر در سطح استان اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان،افزود: هر گونه اطلاع رسانی در چرخه مدیریت بحران صرفا با محوریت مدیریت بحران استانداری و بصورت متمرکز صورت پذیرد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی هم استانی های عزیز و پیشگیری از وقوع هر گونه اتفاقی از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما و سایر خبرگزاری ها و مطبدعات، بخشداری ها و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از کرمان
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • امید به آینده زمینه‌ساز سلامت و روان است
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)