Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@11:31:11 GMT

توزیع اسکناس نو به مناسبت عید نوروز

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۵۲۱۶

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛  توزیع اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز از امروز آغاز می شود.  مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت توزیع اسکناس نو در مرکز استانها و در استان تهران از طریق هفتاد شعبه منتخب از دوشنبه21 اسفند آغاز می شود. رحیمی افزود اسکناس های نو توزیعی هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک
  • باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور متلاشی شد
  • دستگیری باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در کنگاور