Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تئاتر - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل هنرهای نمایشی با محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری به همراه مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، یکشنبه شب 20 اسفندماه با حضور در منزل استاد محمدعلی کشاورز، با نکوداشت نقش و حضور تاثیرگذار این هنرمند در تئاتر ایران، رونمایی از سالنامه تئاتر سال ۱۳۹۷ و امضای پوستر نکوداشت روز ملی هنرهای نمایشی را از ایشان خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی کشاورز در این دیدار با شریف خواندن هنر تئاتر و ارج نهادن به تلاش هنرمندان این عرصه، ترویج و تعمیم این هنر اجتماعی و استقبال جوانان را در این سال‌ها امیدوارکننده دانست.

کشاورز با اشاره به نبوغ و خلاقیت استاد علی نصیریان، الگوگیری از اخلاق و سلوک مردمی ایشان را به هنرمندان این عرصه توصیه کرد و با ابراز خرسندی از ثبت روز ملی هنرهای نمایشی اظهار امیدواری کرد تئاتر بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کشاورز با نگارش متن یادبودی در صفحه سالروز تولد خویش در سالنامه تئاتر ایران که توسط انجمن هنرهای نمایشی ایران منتشر شده است، آرزو کرد بتواند در سال جدید به تماشای تئاترهای بیشتری بنشیند.

سیدمجتبی حسینی با تجلیل از استاد کشاورز و اهدای پرتره‌ای از این هنرمند به عنوان یکی از مفاخر هنر و از پیشکسوتان تئاتر و سینمای ایران برای ایشان سلامتی آرزو کرد.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز با ارائه گزارشی از مهمترین اتفاقات نمایشی سالیان اخیر، موهبت حضور استاد و فرصت بهره‌مندی از تجارب ارزشمند ایشان را برای خود و هنرمندان تئاتر مغتنم دانست.

در این دیدار محمدعلی کشاورز پوستر روز ملی هنرهای نمایشی را نیز امضا کرد و با رونمایی از سالنامه تئاتر، یادداشتی را در این سالنامه نوشت و حسینی و شفیعی نیز پوستر روز ملی هنرهای نمایشی را امضا کردند و به پیشنهاد مدیرکل هنرهای نمایشی قرار شد این دو یادگار بعنوان یادبودهای ارزشمند به موزه تئاتر اهدا شود. مجید فروغی مدیر روابط عمومی امور هنری و وحید لک نیز در این دیدار حضور داشتند و از مقام استاد کشاورز تجلیل کردند.

58241

کلید واژه‌ها : تئاتر - اداره کل هنرهای نمایشی - معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بلوار کشاورز

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، به همت سازمان زیباسازی، افطارخونه طهران در روز سه‌شنبه از کیک بزرگ ۲۰۰ متری با وزن ۲ تن به همراه نورافشانی و برنامه‌های شاد و متنوع رونمایی خواهد کرد.

 این کیک سنگین که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تهیه شده است در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین تا خیابان نادری رونمایی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است
  • پیام ۲ زبانه مدیرکل هنرهای نمایشی برای روز ملی و جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بلوار کشاورز