Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره یک تنیس جهان همچنان می تازد.

طرفداری- دور دوم تنیس مسترز ایندین ولز با حذف مرد شماره یک سابق جهان همراه بود تا همچنان در بازگشت قدرتمند نواک جوکوویچ به کورت تنیس شک و شبهه ایجاد شود.

نواک جوکوویچ سرشناس در حالی که به نظر می رسید از انگیزه بالایی برای مسترز ایندین ولز برخوردار بود و انتظار می رفت دور دوم بازی ها را با پیروزی آغاز کند در جدالی سخت برابر تارو دانیل با نتیجه 1-6 6-4 6-7 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین شکست سال 2018 جوکوویچ در برابر هیون چانگ کره ای اتفاق افتاده و حالا این بار تارو دانیل ژاپنی که در رتبه 109 رنکینگ قرار دارد در بازی شایسته به برتری رسید تا تیره روزی های تنیسور سرشناس صربستانی ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی های مهم، راجر فدرر مرد شماره یک تنیس جهان در دیداری نزدیک برابر فدریکو دلبونیس آرژانتینی با نتیجه 6-7 3-6 به برتری رسید و حریف فیلیپ کراجینوویچ صربستانی شد که در مسابقات مسترز پاریس عملکرد ستودنی داشت. سید چهارم مسترز ایندین ولز گریگور دیمیتروف با نتیجه دو بر یک برابر فرناندو ورداسکو مغلوب شد، مارین چیلیچ سید سوم این مسابقات دو بر صفر برابر مارتون فوچوویچ پیروز شد، خوان مارتین دل پوترو دو بر صفر برابر الکس دی مینور جوان به برتری رسید، الکساندر زورف دو بر یک برابر ژواو سوزای پرتغالی مغلوب شد. دومینیک تیم ، جک ساک، توماس بردیچ، هیون چانگ، گائل مونفیس هم به دور سوم مسترز ایندین ولز راه پیدا کردند.

گفتنی است رافائل نادال و استن واورینکا به دلیل مصدومیت از مسترز ایندین ولز و میامی انصراف داده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید