Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون سياسي و امنيتي واجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري از استقرار خودرو ويژه حمل اجساد 11 جانياخته حادثه هواپيماي ترکيه اي در منطقه دورک اناري شهرستان کيار خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ جعفر مرداني افزود: استاندار چهارمحال و بختياري نيز با حضور در منطقه بر حسن انجام کارهاي امدادي و مديريت بحران نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي پيش بيني کرد با مساعد شدن هوا، و حضور تيم ها و نيروهاي تخصصي امداد رساني، کار انتقال اجساد امروز به پايان برسد.
وي همچنين گفت: خانواده قربانيان به منظور انجام تشريفات قانوني تا دقايقي ديگر وارد فرودگاه شهرکرد مي شوند.
مرداني همچنين گفت: 4 تن از کارشناسان هواپيمايي کشورمان با حضور در شهرستان کيار محل سقوط هواپيماي ساقط شده ترکيه اي، براي بررسي ابعاد حادثه و انتقال جعبه سياه هواپيما وارد منطقه شده اند.
يک فروند جت شخصي ترکيه اي از نوع بمبارديه سري سي ساخت کانادا شامگاه يکشنبه از شارجه امارات عازم استانبول ترکيه بود، که در کوههاي دورک اناري شهرستان کيار به دلايل نامعلوم سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان

اسدالله عباسی، در بازدید از طرح توسعه نهالستان توت در مزرعه ابریشم پرند فومن از کاهش واردات جعبه تخم نوغان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۵ هزار جعبه تخم نوغان به کشور وارد شد که این آمار امسال به ۳۶ هزار جعبه کاهش پیدا کرده و مابقی در داخل تهیه می‌شود.

او با تأکید بر لزوم توجه به تقویت تولید پیله ابریشم در گیلان افزود: ۵۱۰ تن معادل حدود ۲۹ درصد از تولید پیله‌ تر ابریشم کشور در این استان انجام می‌شود.

استاندار پیله ابریشم مورد نیاز کشور را ۳ هزار و ۳۰۰ تن دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گیلان باید سعی کنیم که بخش اعظمی از نیاز کشور به پیله‌ تر در این استان تولید شود.

گیلان یک سوم پیله‌ تر ابریشم کشور را تولید می‌کند و استان‌های مازندران، گلستان و خراسان‌های رضوی و شمالی در رتبه‌های بعدی تولید پیله ابریشم قرار دارند.

توزیع تخم نوغان با قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان در ۱۱ مرکز توسعه نوغانداری و ۸ اداره جهاد کشاورزی استان گیلان از روز شنبه ۸ اردیبهشت آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد