Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری و فرم های الکترونیک در استانداری و فرمانداری و نیز بخشداری ها تا پایان فروردین ماه سال ۹۷، صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران تابعه استان، با اشاره به تحقق درآمد های دولت تا پایان دی ماه سال جاری در کشور، گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی کشور در قیاس با نسبت مشابه سال پیش رشد خوبی داشته و منجر به تحقق اهداف از پیش تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجهز بودن استان را به حوزه فناوری اطلاعات ضروری دانست و اظهار داشت: بنا داریم توسعه دولت الکترونیک را متناسب با برنامه های لحاظ شده در استان اجرا کنیم و در این راستا طرح گسترش شبکه دولت الکترونیک و حذف کاغذ نیز در شهرستان ها در حال انجام است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری و فرم های الکترونیک در استانداری و فرمانداری و نیز بخشداری ها تا پایان فروردین ماه سال ۹۷، صورت می پذیرد.

فیروزی رصد و پایش بر بازار را در ایام عید لازم دانست و افزود: افزون بر ذخیره کالا های اساسی در ایام نوروز نیز قیمت هیچ نوع کالای اساسی تا پایان فروردین ماه فزونی نخواهد گرفت لذا می طلبد فرمانداران نسبت به چنین رویکردی نظارت داشته باشند.

وی انعکاس فعالیت و  مبادلات مرزی را مهم برشمرد و عنوان کرد: پایش و رصد فعالیت های اقتصادی در قلمرو مرزی و تهیه فایل و گزارش‌های‌مربوطه و ارائه آن به استانداری از رویکردفرمانداران این نواحی تلقی می‌شود.

فیروزی در بخش دیگری از صحبت های خود به مقوله اشتغال و اعتبارات اشتغالزایی استان نیز گریزی زد و گفت: بالغ بر ۷۰ درصد از اعتبار مذکور در استان ها توزیع شده است که از این مقدار سهم استان ۶۵۲ میلیارد تومان بر آورد شده است که پس از طی فرآیند به پذیرش در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات از بانک نیز منتهی می شود.

معاون اقتصادی توسعه منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ درخواست ثبت در سامانه کارا به مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان صورت پذیرفته است که چندان رضایت بخش نیست از این جهت فرمانداران بایستی در کار گروه اشتغال شهرستان نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند.

فیروزی در خصوص هزینه های جاری فرمانداری ها هم عنوان کرد: حجم گستردگی فعالیت های هر فرمانداری قابل قیاس با سطوح سازمان‌های دیگر نیست اما با وجود کمبود منابع رعایت و صرفه جویی در همه بخش‌های دولت و مدیریت آن جهت اجرای وظایف ضروری به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،هادی شه‌دوست شیرازی با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.
وی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است