Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان چهارگانه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) و سه شنبه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

طرفداری – از چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی، امروز(دوشنبه) و سه شنبه هشت دیدار در منطقه غرب آسیا برگزار می‌شود که در چهار دیدار آن، نمایندگان فوتبال ایران حضور داشته و به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته از مسابقات که دیدار های برگشت هفته گذشته در آن برگزار می‌شود، دربرگیرنده مصاف نمایندگان ایران و امارات خواهد بود. این در حالیست که نمایندگان فوتبال کشورمان در هفته گذشته، دو پیروزی و دو تساوی مقابل اماراتی‌ها کسب کرده و مترصد تداوم نتایج خوب خود در هفته چهارم خواهند بود.

گروه اول؛ تراکتورسازی – الجزیره؛ سه شنبه ساعت16؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز

سرخپوشان دیار آذربایجان پس از سه دیدار خارج از تبریز، سرانجام فرصت پذیرایی در ورزشگاه یادگار امام را به دست آورده و در هفته چهارم میزبان تیم فوتبال الجزیره خواهند بود. شاگردان ساغلام که پس از دو شکست در ابتدای رقابت‌ها، هفته گذشته به نتیجه تساوی مقابل این رقیب دست یافته بودند، با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته و این هفته در آخرین فرصت برای حفظ شانس های صعود خود، الجزیره را پیش روی خواهند داشت. در گروه اول مسابقات، الاهلی با کسب 7 امتیاز، شانس بالایی برای صعود دارد و رقابت میان سه تیم دیگر، شدید است. تراکتورسازان در حالی تنها یک امتیاز دارند و پایین تر از الجزیره و الغرافه چهار امتیازی قرار گرفته‌اند که در دور برگشت دو دیدار مقابل این رقیبان در تبریز خواهند داشت و با برتری در این دو دیدار خانگی، می‌توانند شانس های صعود خود را احیا نمایند.

گروه دوم؛ الوحده – ذوب آهن؛ دوشنبه ساعت 18:30؛ ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

شاگردان امیر قلعه نویی پس از دو پیروزی شیرین در اصفهان، حالا با شش امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه دوم قرار گرفته و الدحیل قطر را بالای خود می‌بینند. ذوب آهن پس از کسب نتایج بسیار خوب خود در نیم فصل دوم رقابت‌ها، امیدواری بالایی به پیش روی در مسابقات آسیایی دارد و در اندیشه صعود به عنوان تیم سرگروه، نیاز به کسب حداکثری امتیازات باقیمانده دارد. سفیدپوشان دیار زاینده رود، مقابل الوحده قرار می‌گیرند که عملا شانس چندانی برای صعود ندارد و به دنبال حذفی آبرومند است. این تیم که در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات داخلی امارات قرار دارد، امتیازی از دور رفت مرحله گروهی کسب نکرده و با تفاضل گل -8 عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌اند. الوحده در ورزشگاه آل نهیان، به دنبال برتری مقابل ذوب آهن خواهد بود و شاگردان ژنرال می‌توانند از جلو کشیدن رقیب، حداکثر استفاده را نمایند.

گروه سوم؛ الوصل – پرسپولیس؛ سه شنبه ساعت 18:45؛ ورزشگاه زعبیل دوبی

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پذیرفتن شکست در شهرآورد پایتخت، واکنش مناسبی مقابل الوصل نشان داده و با یک بازی مالکانه و مسلط بر رقیب، موفق به کسب دومین پیروزی خانگی خود شد. سرخپوشان پس از شش امتیازی شدن در گروه سوم مسابقات، به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفته و رقابت تنگاتنگی با السد و نسف قارشی برای صعود خواهند داشت. رقیب سرخپوشان در این دیدار پس از سه شکست در دور رفت و فاصله گرفتن از صدر جدول در مسابقات داخلی، تمرکز خود را بر روی مسابقات حذفی امارات قرار داده و به دنبال قهرمانی در آن تورنومنت خواهند بود. با این حال الوصل با بازگشت غایبانش در دیدار رفت و در ورزشگاه زعبیل، رقیب دشواری برای شاگردان برانکو خواهد بود و می‌تواند این تیم را اذیت کند. این دیدار از جهتی دیگر به دلیل بازی رو در روی السد و نسف قارشی در دیگر دیدار این هفته، می‌تواند اهمیتی مضاعف برای پرسپولیس داشته باشد. با امتیازشکنی در آن دیدار، پیروزی پرسپولیس می‌تواند تا حدود زیادی خیال هواداران این تیم را از بابت صعود به مرحله بعدی آسوده کند.

گروه چهارم؛ استقلال – العین؛ دوشنبه ساعت 19؛ ورزشگاه آزادی تهران

انتظارها به سر آمده و تیم شگفت انگیزِ وینفرد شفر می‌تواند نخستین دیدار خود در مقابل دیدگان هواداران پرتعداد استقلال در ورزشگاه آزادی را برگزار کند. آبی‌پوشان پایتخت پس از نمایش های شگفت انگیز و دلچسب خود در برهه یک ماه گذشته، با پنج امتیاز در صدر جدول گروه مرگ مسابقات قرار گرفته و با پیروزی در شهرآورد پایتخت و راهیابی با دیدار نهایی جام حذفی، در بهترین شرایط خود به سر می‌برند. پیروزی استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان مامیچ ضمن افزایش چشمگیر شانس صعود این تیم از گروه مرگ، فرصت مناسبی برای گرفتن انتقام از العین در مقابل خیلِ هواداران مشتاق را فراهم خواهد آورد. العین که در دیدار رفت با امداد های غیبی داور مالزیایی از شکست خانگی مقابل نماینده فوتبال ایران گریخته بود، در صدر جدول رده بندی مسابقات داخلی امارات قرار دارد و در گروه چهارم مسابقات آسیایی، با کسب سه امتیاز از دور رفت، رقابت تنگاتنگی با سایر تیم ها برای صعود به مرحله حذفی خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست نماینده چین تایپه به مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا