Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در نشست خبری تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های برگزاری مراسم اعتکاف ۱۴۳۹ (ه. ق) در سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ثبت نام این مراسم صرفا توسط سازمان تبلیغات و به دو صورت اینترنتی و در مناطقی که امکان اینترنتی وجود ندارد به صورت حضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف صرفا توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود تا جای سوء استفاده برای فرقه‌های نو پدید فراهم نشود گفت: سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر اگر می‌خواهند در این زمینه همکاری داشته باشند صرفا باید با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه مراسم اعتکاف امسال مصادف با تعطیلات نوروز شده است، افزود: این سنت حسنه که به تعبیر مقام معظم رهبری از رویش‌های انقلاب است در ایام البیض یعنی از ۱۱ فروردین مقارن با ۱۳ رجب در سراسر کشور به طور همزمان آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین مقارن با ۱۵ رجب ادامه دارد.

روحانی نژاد با بیان اینکه در مراسم اعتکاف از تعدد برنامه‌ها پرهیز می‌کنیم تا خلوت معتکفان بهم نخورد گفت: ۳ برنامه عمومی در این ایام داریم اول ولادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، و در وفات حضرت زینب کبری در نظر داریم از مدافعان حرم در این مناسبت تجلیل کنیم و مراسم عمومی اُم داوود که همه ساله در ایام اعتکاف برگزار می‌شود.

وی همچنین با توصیه به معتکفان درخصوص پرهیز از بردن وسایل مانند تبلت و لپ تاب و تلفن همراه افزود: ضمنا هرچقدر مراجعه بستگان بیشتر باشد خلوت معتکفان به هم می‌ریزد بنابراین علاوه بر رعایت این نکته در مورد ترک مکرر محدوده اعتکاف هم باید مراعات‌های لازم صورت بگیرد تا اعتکاف امسال را بهتر از سنوات گذشته برگزار کنیم و شاهد جلوه‌های زیبایی باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی