Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین درخشان در گفت و گو با میزان گفت: از صبح امروز نیرو‌های هلال احمر با بالگرد به محل سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری اعزام و جست و جو‌های خود را آغاز کرده بودند. 

وی افزود: ۱۱ پیکر جانباختگان حادثه کشف و به پایین ارتفاعات منتقل شد. 

مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از قابل شناسایی بودن ۸ پیکر خبرداد و تصریح کرد: از میان ۱۱ پیکر کشف شده، ۸ جسد از جمله پیکر "مینا باشاران" دختر میلیاردر اهل کشور ترکیه قابل شناسایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان از تحویل پیکر‌ها به پزشکی قانونی خبرداد و اظهارکرد: پیکر‌های کشف شده برای انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد. 

وی با اشاره به کشف جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده خاطرنشان کرد: جعبه سیاه هواپیما به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل داده شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد (فیلم)
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد