Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:45:27 GMT

۱.۵ میلیارد تومان وام به مددجویان فردیسی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۷۲۹۲

۱.۵ میلیارد تومان وام به مددجویان فردیسی اختصاص یافت

فردیس - رئیس اداره بهزیستی فردیس از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به مددجویان فردیسی طی سال جاری خبر داد.

سید ابراهیم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، از توزیع ۳۰۰ سبد کالا به ارزش هر یک ۲۰۰ هزار تومان میان مددجویان فردیسی خبر داد و اظهار کرد: اداره بهزیستی فردیس در راستای خودکفایی مددجویان این شهرستان اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به مددجویان فردیسی طی سال جاری خبر داد و تأکید کرد: هفت کارگاه تولیدی طی شش‌ماهه گذشته توسط اداره بهزیستی این شهرستان با اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر از زنان بی‌سرپرست، معتادان بهبودیافته و غیره راه‌اندازی شده است.

به گفته وی اداره بهزیستی شهرستان فردیس حدود ۳۵ میلیون تومان به‌صورت ماهیانه حق بیمه کارفرمایی و خوداشتغالی به مددجویان این شهرستان پرداخت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از افتتاح پنج کارگاه خوداشتغالی در سال ۹۷ خبر داد و افزود: امید داریم بتوانیم با اشتغال‌زایی برای تمام مددجویان تحت پوشش بهزیستی در راستای تأمین زندگی آن‌ها اقدام کنیم.

وی حرکت در راستای اشتغال‌زایی را یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و گفت: اداره بهزیستی شهرستان فردیس حدود ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش دارد که از راه‌های مختلفی مانند کمک‌هزینه شهریه دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی، اشتغال‌زایی، بسته‌های حمایتی و غیره آن‌ها را حمایت می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل