Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد پرند و رباط کریم، حسب دعوت قبلیاز مهندس ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم و حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله زاده پاشاکی امام جمعه شهر جدید پرند با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با دکتر سید فرهاد افتخارزاده رئیس واحد پرند و رباط کریم از بخش‌های مختلف دانشگاه بخصوص مسجد حضرت فاطمه الزهراء- مجتمع ورزشی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس واحد پرند در طی این بازدید اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و فضای موجود در دانشگاه آماده هرگونه همکاری جهت برگزاری برنامه‌های علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان هستیم
مهندس ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم هم در این بازدید گفت: همه باید با همدلی و همراهی مسیر توسعه و تعالی را هموار سازیم.
حجت‌الاسلام پاشاکی در این بازدید با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، امکانات واحد دانشگاهی را خوب ارزیابی کرده و بیان داشت: امید است دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارد در آینده نزدیک باعث رشد هر چه بیشتر در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی و پژوهشی در کشور شود.

دکتر افتخارزاده با تشکر از حضور امام جمعه شهرجدید پرند و فرماندار شهرستان رباط کریم در این واحد خواستار کمک و همکاری مسئولان برای ارتقا و رشد و توسعه این واحد دانشگاهی شد.
در حاشیه این بازید میهمانان با حضور درمزار شهدای گمنام واحد دانشگاهی پرند با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی استادان هیئت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با محور «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌ها» در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، هدف از این نشست را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد تعامل در رابطه با پیشبرد امور گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال در پیش رو دانست.

آرش زارعیان، خواستار اهتمام اعضای هیئت علمی برای انجام تحقیقات مسئله‌محور شد و اضافه کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مشارکت در رفع مشکلات جامعه است و باید در مسیری قدم برداریم تا نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تبدیل به یک نماد مورد اطمینان برای خانواده‌ها شود.

وی متذکر شد: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیاز به همدلی و همکاری دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، امیدواریم با همدلی و همکاری بیش از پیش پله‌های ترقی را طی کنیم و شاهد اتفاق‌های مثبت بیشتری در مجموعه دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با اشاره به اینکه بخشی از اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، ادامه داد: باید با کمک حوزه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که دارای ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازار‌های هدف هستند درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد