Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۶ تن مواد مخدر در استان سمنان کشف‌شده است گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون به همت نیروی انتظامی استان سمنان ۷۵ باند مواد مخدر در استان منهدم شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال و برخی اقدامات هنجار شکنانه از سوی عده‌ای جاهل، مهم‌ترین رویکرد نیروی انتظامی جلوگیری از اقداماتی است که امنیت مردم را درگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا 27 توزیع‌کننده مواد محترقه در استان دستگیرشده است افزود: در بازرسی‌های نیروی انتظامی تاکنون 114 هزار قلم انواع مواد محترقه کشف‌شده است و بیش از 6 کیلو مواد محترقه دست‌ساز از سوی مأموران انتظامی کشف و ضبط‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان " آرامش بهاری بانظم و امنیت " را شعار پلیس در طرح نوروزی سال 97 اعلام کرد و گفت: طرح نوروزی پلیس از 27 اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی از کشف 6 تن و 76 کیلو انواع مواد مخدر در استان خبر داد و یادآور شد: در این مدت بالغ‌بر 75 باند مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده است.

قاسمی با اشاره به کاهش 7 درصدی وقوع سرقت در سطح استان بیان کرد: بیش از 71 درصد از سرقت‌ها در سال 96 کشف‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از قاچاق کالا از دیگر رسالت‌های نیروی انتظامی استان سمنان است اعلام کرد: افزایش 72 درصدی کشف کالای قاچاق در سطح استان مصداق بارزی از اقدامات نیروی انتظامی در این راستا است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به کاهش 34 درصدی جرائم خشن در سطح استان ابراز داشت: در حوزه پلیس تا نیز تاکنون 90 درصد پرونده‌های تشکیل‌شده منجر به کشف‌شده است.

به گفته وی 281 هزار تماس با پلیس 110 برقرارشده است که نسبت به سال گذشته با افزایش 9 درصدی مواجه بودیم.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد