Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای طرح رعد 8 پلیس پایتخت، افزود: طرح رعد 8 با محوریت کلانترهای شهر تهران با شناسایی 249 مخفیگاه مجرمان(سارق و مالخر) طی مدت 48 ساعت اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه مجرمان دستگیر شده در قالب 60 باند سرقت فعال می کردند، تصریح کرد: یک هزار و 324 عدد انواع کالا و لوازم سرقتی به ارزش 40 میلیارد ریال از سارقان بازداشت شده، کشف و توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار رحیمی اظهار کرد: ١٢٣ دستگاه خودرو، ٨٣ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه، ١٤٣ دستگاه گوشی تلفن همراه و ١٤١ دستگاه ضبط خودرو از جمله اقلام کشف شده از این باندهای سرقت است.
رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اهتمام پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا، افزود: با اجرای این طرح، 7 باند قاچاق کالا در تهران منهدم و ٥ هزار و ٦٥٤ قلم کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شد.
به گفته وی، شناسایی و انهدام 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر با دستگیری ٢٤١ عامل فروش از دیگر دستاوردهای مهم طرح رعد 8 پلیس پایتخت است.
سردار رحیمی اظهار کرد: همچنین اعضای 2 باند جعل اسناد دولتی شامل سند مالکیت خودرو، منزل، شناسنامه و گذرنامه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: درهمین ارتباط نیروهای پلیس تهران بزرگ موفق به شناسایی و دستگیری اعضای 3 باند توزیع و نصب ماهواره و توقیف هزاران قطعه تجهیزات گیرنده های ماهواره ای شدند.
سردار رحیمی با بیان اینکه 8 طرح با عنوان «رعد» به منظور مقابله جدی با متخلفان و برقراری نظم و امنیت در تهران بزرگ اجرا شده، تصریح کرد: اجرای این طرح ها موجب افزایش ٨٧ درصدی کشفیات پلیس در پایتخت شده است.

* ایجاد 313 پایگاه پلیس برای برقراری نظم و آرامش در ایام نوروز
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و برقراری امنیت در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: 313 پایگاه پلیس علاوه بر کلانتری ها، کار برقراری نظم، آرامش و تامین امنیت کلانشهر تهران در تعطیلات نوروز را برعهده دارند.
سردار رحیمی در خصوص تمهیدان پلیس برای برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال نیز، تصریح کرد: حفظ آرامش و ایمنی شهروندان و مقابله با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال با بکارگیری صدها یگان موتوری و پیاده پلیس تهران انجام خواهد شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/6139/1735**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند